Kirjoittaja Aihe: Tämänlaisen harrasteauton haluaisin !  (Luettu 97281 kertaa)

Syyskuu 16, 2017, 12:18:36 ip
Vastaus #210

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Paljonko se Suomi historia tossa maksaa,maksaako ruotsalainenkin Suomi historiasta?
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 20, 2017, 19:18:21 ip
Vastaus #211

Jorma Korolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
https://www.nettiauto.com/land-rover/series/9123222

Entäs tommonen palokunnan entinen Lantikka? Mahtaa olla aika pökkelö ajettava, eikä varmaankaan mikään tehotykki. Sympaattinen tapaus tietysti. Ja sais mm. palomieskypäriä sekä sireenin kaupan piälle. Mehtämiehelle MR-rekkarissa aika mukava sesonkikulkine jos ei jättäis sinne mettään. Hirven ruhon sais huuheltua letkulla.

Taitaa olla taas auto jonka haluaa kaikki mutta osta ei kukaan.

Edit: Eiku sehän meni samantien ku hinta oli alle kolme tonnia
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 20, 2017, 19:50:44 ip kirjoittanut Jorma Korolainen »

Syyskuu 22, 2017, 07:37:54 ap
Vastaus #212

Marko Villikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä rakensin joskus aikoinaan samanlaisesta palokunnan vanhasta lantikasta uuttavastaavan eräälle maajussille,Hänellä oli tai on vieläkin niitä 4-5kpl.Nyt olen kaivellut esille oman -55 buick.n varaston kätköistä jossa se on levännyt 20v,Kävin vähän osatoiveita läpi ja ynnäsin että kaikki mitä olen siihen haaveillut maksaa yhden uuden kiian hinnan.Taidan tyytyä vain käyttöentisöintiin onhan se sentään alkuperäisessä maalissa ja pitäähän vanhassa olla patinaa ja käytönjälkiä.

Syyskuu 22, 2017, 20:36:01 ip
Vastaus #213

Marko Villikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä buikki oli vuonna -96 ainoa rekisterissä oleva kappale tätä mallia AKE,n mukaan,Nyttemmin niitä on uitettu pilvinpimein ja hinnat ei ole ainakaan laskemaan päin.Tämä yksilö on alkuperäisessä maalissa vielä mutta sisusta on parhaatpäivät nähnyt ei nyt mikään pommi mutta ei siistikään.

Syyskuu 26, 2017, 22:25:20 ip
Vastaus #214

Jari Palonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä buikki oli vuonna -96 ainoa rekisterissä oleva kappale tätä mallia AKE,n mukaan,Nyttemmin niitä on uitettu pilvinpimein ja hinnat ei ole ainakaan laskemaan päin.Tämä yksilö on alkuperäisessä maalissa vielä mutta sisusta on parhaatpäivät nähnyt ei nyt mikään pommi mutta ei siistikään.

Mikäs korimalli tämä sinun on?

Mulla on ollut -55 Buick Super 4D jo 18vuotta,työnalla :-[

Kuva vuodelta 1999 ja alkuperäinen "Suomi auto"

Syyskuu 27, 2017, 06:28:33 ap
Vastaus #215

Mika T Kyllönen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Noihin AKEn mallitietoihin ja lukumääriin ei ole voinut koskaan luottaa kovin tarkasti. Rekisteröinnin yhteydessä järjestelmään on kirjattu se mallinimi mikä on sillähetkellä on parhaaksi katsottu...... varsinkin ns yksityistuontien kanssa. Ja kun sitten haet akelta vaikka oman autosi mallilla lukumääriä, niin löytyy vain yksi..... esim mulla on ollut useita eri vuosimallin chevy Impaloita samaa korimallia ja niiden mallinimenä rekisteriotteessa on ollut: Impala, Impala coupe, Impala 2d, Impala/xxxxxxx (= mallinro).....

Syyskuu 28, 2017, 06:42:26 ap
Vastaus #216

Marko Villikka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä on buick 2hd super eli korimalli 56R ihan samannäköinen kun kuvassa mutta eri väri ja vähempi ovia,Tänään pitäisi tulla uudet renkaat että pääsee siirtämään toiseen talliin.Silloin kun auto oli vielä entisellä omistajalla sitä yritettiin ostaa väkisin alta, kun se tuli mun pihaan alkoi soimaan puhelin että jos tiedän missä se on kun on kuuleman mukaan samalla paikkakunnalla missä minä toimin.Mikä hauskinta sitä kyseli varaosaliikkeet jotka myivät jenkkiosia sekä turunsanomien joku pamppu, olisko pääjohtaja tai joku vastaava mutta minähän mitään tiennyt, Auto poistettiin rekisteristä kauppahetkellä eli myyjä on viimeinen rekisteriin merkitty omistaja.