Kuinka moneen taloyhtiöön kaivetaan paksummat kaapelit jotta lataus onnistuisi, mulla on paikka mutta vaihdan sen vain katospaikkaan. Meillä sääntö että vain yksi katospaikka. Eli Mazda ei liikahda tosta mihinkään, maksoin katospaikasta kaikki kulut ja silloisessa Volvon diisselissä ei letkulämmitin kestänyt kuin kuukauden. Kun oli pakkasta panin kuumailma puhaltimen painaan imuauokoon ja lähti. Akku ei ollut Eide merkkinen. Nyt on lohkolämppäri kiinni ja sisätilan lämppäri, koska eläkeläinen lähtee, mun kello on vanhan mallinen ja se luvattiin vaihtaa ja sen mun yksi sähkäri lupas vaihtaa semmoseen et keittiön ikkunasta saan 2T lämpöä eli kun eläkeläinen lähtee lasit sulina.
Nyt 17 pakkasta ja Mazda lähti kuin palmun alta, siinä valoauotomaatti panee valot heti päälle ja radio pauhaa. Mo lähti heti, äänestä kuuli ettei startannut hyvin. Kait mä nyt paan tökkeliin, kaikilla muilla on tökkeli ja sisätilan lämmitin.
Rehhana mä tietystysti sen unohdan kiinni, no ei ole eka kerta. En korjattiin ite tai sähkäri auttoi