Kirjoittaja Aihe: Valmistautuminen kuntavaaleihin  (Luettu 8042 kertaa)

Maaliskuu 23, 2017, 18:20:14 ip
Luettu 8042 kertaa

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulla alkoi nyt kun lähikaupan pihassa jaettiin makkaraa ja vielä tuttu mies, persu ja sanoin etten yhdenkään hallituspuolueen eväitä syö. Niin en tietenkään äänestä vaikka kaikki vaalikoneet tekee musta persun, ne on koneet ny pahasti väärässä. Kun katon ehdokaslistaa niin yksi henkilö olisi mieluinen mut kokoomusta en äänestä, kyllä melkoinen Jaakopin paini on edessä. Eläkeläisillä ei yhtäkään mulle kelpaavaa ehdokasta, pahaan rakoon tässä joutuu. Onko muilla jo ehdokas valittu vai pitääkö vielä syödä vaalimakkaroita ?

Maaliskuu 23, 2017, 18:58:51 ip
Vastaus #1

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
On valittu,itteeni meinaan äänestää. :D

Maaliskuu 23, 2017, 19:13:40 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Martti, hieno homma jos saa vain yhden äänen niin tietää mistä se on tullut. Ton takia en ole ehdolle mennyt vaikka on oikeesti pyydettykin.

Maaliskuu 23, 2017, 20:37:35 ip
Vastaus #3

Ismo Hakamäki

• Vieras
.. jos saa vain yhden äänen niin tietää mistä se on tullut.

Miten käy tässä tapauksessa vaalisalaisuuden??

Maaliskuu 23, 2017, 22:11:16 ip
Vastaus #4

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Martti , yks ehdokas sai turpiinsa kotona vaimoltaan kun sai kolme ääntä . Olet käynnyt vieraissa , sanoi vaimo

Maaliskuu 24, 2017, 07:19:43 ap
Vastaus #5

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meinaan kylä saara enämpi ku kolme,viimeks 39.

Maaliskuu 24, 2017, 07:27:36 ap
Vastaus #6

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kappas !

Riippuen kunnan koosta-aika hyvä äänimäärä. Mulle tuli silloin
43 ääntä kun valtuustoon menin-aika paljon 2000 asukkaan kunnassa.
Vireenin Lasse oli kunnan äänikunkku...saiko silloin muistaakseni 48 ääntä.

Vaalityöhön meni 0 euroa ja edes yhtään kaljaa en kellekään tarjonnut,vaikka
moni vonkasi. :laugh:...Yksi kaveri kertoi jo kolme kaljaa saaneensa kun oli äänensä
luvannut...ja kaikki kaljat eri ehdokkaalta. Mahtoiko muodostua hälle prioriteettiongelma?
No-kaverin tuntien...tuskinpa.

t. Markku

Maaliskuu 24, 2017, 07:30:38 ap
Vastaus #7

Harri Kauranen

• Vieras
Takaavuosina olin eduskuntavaaleissa ja kahta ääntä jäi uupumaan,etten ois edustajaks päässy.No olin varamiehenä,mutta mua ei tarvittu.

Maaliskuu 24, 2017, 08:23:47 ap
Vastaus #8

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Valamistauvuttu on.

Kurkistin jo kuhtukirjekuoreen sen verran, että ossoon männä oekeeseen paekkaan iäntäni myömään. Vuan kovasti jäe askarruttammaan se jos siellä on sillonnii vielä ovet lukossa. http://www.lounasravintola-aika.fi/?AJANKOHTAISTA  :-X
-pena-

Maaliskuu 24, 2017, 15:16:51 ip
Vastaus #9

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Mä äänestän omaa puoluetta, suurin maassa, nukkuvien puolue  ;D

Ihan sama ketkä valitaan nin sama homma jatkuu, usko menny poliitikoihin ja mitä v...a nämä sitten ovatkin!
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Maaliskuu 24, 2017, 17:34:37 ip
Vastaus #10

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
En löytänyt meidän kylän ehdokkaista kuin semmosia pönäköitä ympäri pyöreiden puhujia, änkyröitä, kunnallis poliittisia broilereita ja sitten muutama satunnainen muu ihminen oli eksynyt niiden sekaan, ehdokkaaksi. Ei nuo änkyrät ole tähän päivään mennessä saanut vietyä yhtään selkeää asiaa loppuun asti, eikä ne änkyrät ja tupajumit sieltä mihinkään häviä. Ei ainakaan äänestämällä.
  Kenelle tässä nyt muka uskaltaa jättää kylän asiat haltuun ja hoitoon kun ei Aku Ankka ollut edes listoilla? Taidan jättää tämän kierroksen välistä. Ilmapalloja en halua, ja ohikulku makkaratarjoilutkin on sattunut aina vähän huonoon aikaan (just täydelle mahalle). Ei nyt edes ruualla puhuttu ympäri. Eikä jonnin joutavia höpinöitäkään jaksa oikein kuunnella.

Kenellä ehdokkaalla olis viinatarjoilut? Lauantai ehtoolle hyvin lyhyet puheet ja päälle tarjoilut.  :)

Maaliskuu 24, 2017, 20:38:38 ip
Vastaus #11

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Heikoilla ollaan jos jotain muutosta haluaisi, se puoluekuri on perseestä. En ole persu mutta kaikki koneet ehdottaa mua persuksi, onko syynä se että haluan hoitaa ensin omat kansalaiset ja vasta sitten elintaso pakolaiset. Kaikki on luvannut jo vuosikymmenet eläkeindeksin poistoa vaan kuis on käynyt, Soini haluaa pitää virkansa joten 3 uutta ministeriä. Pitikö meidän säästää vai miten se oli, vanhalle potkut ja uusi tilalle on mun mielipide.

Maaliskuu 24, 2017, 21:16:55 ip
Vastaus #12

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Mitä puoluetta pitäisi äänestää ettei tapahtuisi tällaista:    http://www.aamulehti.fi/kotimaa/sote-yhtion-johtajat-valittiin-ilman-avointa-hakua-kuukausipalkka-jopa-10-000-euroa-24363340/

SOTEn kai pitäisi alentaa kustannuksia ja tällaisellako niitä sitten painetaan alaspäin.Nykyisissä viroissa olevia pamppuja ja virkamiehiä ja virkailijoitahan ei potkita pellolle vaan palkataan lisää uusi hyviin virkoihin.Se viiden vuoden poispotkimattomuus systeemi kunnilla on ihan hanurista,eihän sellaista voisi kuvitellakkaan yksityiselle puolelle joka toimii tuottavuus periaatteella mutta verovaroilla toimivalle puulaakille ihan mikä vaan on mahdollista.

Näitte varmaan telkkarista kun lyhyesti haastateltiin tätä SOTE immeistä joka oli palkannut näitä hyväveli kavereita kymppitonnin kk palkalla "vaativaan" työhön,toivon että asiasta vielä kuullaan.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Maaliskuu 25, 2017, 15:16:30 ip
Vastaus #13

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Heikoilla ollaan jos jotain muutosta haluaisi, se puoluekuri on perseestä. En ole persu mutta kaikki koneet ehdottaa mua persuksi, onko syynä se että haluan hoitaa ensin omat kansalaiset ja vasta sitten elintaso pakolaiset. Kaikki on luvannut jo vuosikymmenet eläkeindeksin poistoa vaan kuis on käynyt, Soini haluaa pitää virkansa joten 3 uutta ministeriä. Pitikö meidän säästää vai miten se oli, vanhalle potkut ja uusi tilalle on mun mielipide.
Minä kyllä peesaan sitä joka ajettelee että omat asiat ensin kuntoon sitten ajatellaan muiden auttamista!
PS ainakin puheissaan on sitä, katopa viherpiiperöitä tai vasemmistoa, vitt. ne ei ajettele oman kansan etua yhtään  >:(

PS. Tuo "kettu vinossa" oli uusi mulle   :)
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Maaliskuu 25, 2017, 15:34:44 ip
Vastaus #14

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vanha kunnon kirkkoveneen kuva tai SSS antaa myös viestin kansan syvistä riveistä.