Olen perehtynyt tähän tienkäyttömaksuun, olen entinen tietokone EXPertti. Vaikka vankila uhkaisi tulen kertomaan monta tapaa jolla seuranta loppuu. Täysin asiaa tuntematon Berner ajaa kuin käärmettä haulikon piippuun eikä ole vastannut mun spostiin, seurantakoodin mukaan mun tilatut tavarat on Hollannissa ja sieltä tulevat tavarat ei joudu veron hampaisiin. Pannaan Nokian navi, Tomtom ja vielä kännykän GPS päälle, katotaan kuinka käy. Tuon sovelluksen saa Android puhelimeen kuhan on versio 6 ja maksaa alle 3€, mun uusi Blackview bv6000 tappoi kaverin GPS laitteen. Mitä sanoo laki eli mitä sovelluksia sun älypuhelimessa saa olla, tästä tulee hauskaa ja Berner syö mutaa.
Että kehtaavat mailmalla jo todetun järjestelmän helppo pois otto, jopa siltamaksut on kierretty. Ja 500€ maksavaan Toyotaan tuskin kannattaa tonnin laitetta asentaa, uudemmissa joissa on ODBC lukijan paikka vain yhdestä piuhasta tulee virtaa. Olen mitannu ku omassa niin häjyssä paikassa niin tilasin jatko johdon, ilman virtaa se ei voi toimia. Nyt kepu kaivoi itselleen haudan ja viereen haudataan persut.