Kirjoittaja Aihe: Puhetta GSM puhelimista  (Luettu 11614 kertaa)

Syyskuu 30, 2016, 18:20:15 ip
Vastaus #15

Harri Holopainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ateisti, takapiru, vastarannankiiski, humaani?
Nokia on menneen talven "Lumia"  ;D. Mää oon ollu ihan tyytyväinen korealaiseen Samsungiin!
Itekiin tein Nokialle töitä melkein vuoskymmenen, "ei ihme että meni vituiks"!
Hullu ja humalassa saa olla muttei tyhmä

Syyskuu 30, 2016, 18:36:29 ip
Vastaus #16

paavosuorsa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • kaikki selviää tavalla tai sillä toisella.
https://www.power.fi/puhelimet-ja-tarvikkeet/puhelimet/samsung-galaxy-xcover-550-puhelin/p-247928/   , Tuollaisia minä ostin, kaksiviikkoa kestää akku jos ei paljoa käytä taskulamppua.  On vain puhelin aika vähissä jos jostain satut löytämään. Itse ostin varulta kaksi kun kuulin jotta kohta ei ole enää näppäinpuhelimia.

Syyskuu 30, 2016, 19:06:55 ip
Vastaus #17

Risto Saastamoinen

• Vieras
Täytyyhän näppäinpuhelimia olla jatkossakin... mulle ainakin sanottiin että näitä vanhuspuhelimia tehdään kyllä vielä pitkään, kai niin kauan kuin vanhuksia riittää ja uusia syntyy koko ajan. Itse en huoli mistään hinnasta noita surkeita älykköpuhelimia, ikinä!

Syyskuu 30, 2016, 19:15:24 ip
Vastaus #18

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Ekkai nää Risto eppäile, että nykyajan nuoriso vanahuksena huolis näppäinpuhelimen? :laugh: Kyllä se vtunhiplausnäyttö on kasvanu jo niille käjenjatkeeksi.
Kahden pytyn loukussa.

Syyskuu 30, 2016, 19:28:38 ip
Vastaus #19

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Nokia on menneen talven "Lumia"  ;D. Mää oon ollu ihan tyytyväinen korealaiseen Samsungiin!
Itekiin tein Nokialle töitä melkein vuoskymmenen, "ei ihme että meni vituiks"!
Näyttäähän tuo lumia toimivan vielä edelleenkin, ja vanhempi nokia toimii sitäkin paremmin. Oliskohan noilla kinuski "puhelimille" samanlaista käyttöikää odotettavissa?
 Noi vanhan liiton vehkeet on tehty käyttöä varten, eikä sitä varten että ne pitää vaihtaa myynnin maksimoimiseksi puolen vuoden välein siihen uudempaan malliin? Kun niissä on joku uusi sovellus, mille ei kumminkaan löydy mitään järki käyttöä.

Kyllä minä oon niin pettynyt kun uusia autojakaan ei enää valmisteta vanhan liiton herrasmiehille. Pakko tässä oli alkaa vaan vanhentaan tuota käyttöauto ajokalustoa. Eihän semmosilla saippuakoteloilla ajele kukaan herrasmies? No, saa tuo työ/pakettiauto olla uudempi, kerran se on työkalu.
 Uudet mp:kin näyttää lähinnä lasten avaruus leluilta tai jostain piirretyn mutanttininjakilpikonnan mopolta. :-[

Syyskuu 30, 2016, 20:35:09 ip
Vastaus #20

Risto Saastamoinen

• Vieras
Ekkai nää Risto eppäile, että nykyajan nuoriso vanahuksena huolis näppäinpuhelimen? :laugh: Kyllä se vtunhiplausnäyttö on kasvanu jo niille käjenjatkeeksi.

Niinpä ne mullakii sormet nuorena kelepas vaikka vitunhiplaukseen mutta kun tuli joku nivelsairaus niin yritäppä nyt... ssamalla lailla käypi tämän päivän nuorille, sormet on kuuskymppisenä ikkäänkuin ryhmysauvan varresta katkottuja, ei hiplata näyttöä ei...

Syyskuu 30, 2016, 20:44:23 ip
Vastaus #21

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä minä vielä hiplaan loistavasti kaekkea sormilla vielä 63 plussana vaikka kaikki varpaat pilalla reuman takia  :D Taisi olla hyvää tuuria kun reuma iskenyt ensiksi varpaisiin. Paittioikeankäden pikkurilli joka sojotta 45 astetta kaakkoon. mutt eihän sillä ole muutenkaan mitään virkaa vain tiellä kun yrittää jotain hanskoja vetää päälle
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 30, 2016, 21:00:57 ip kirjoittanut lasse roholm »

Syyskuu 30, 2016, 22:51:48 ip
Vastaus #22

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä

Niinpä ne mullakii sormet nuorena kelepas vaikka vitunhiplaukseen mutta kun tuli joku nivelsairaus niin yritäppä nyt... ssamalla lailla käypi tämän päivän nuorille, sormet on kuuskymppisenä ikkäänkuin ryhmysauvan varresta katkottuja, ei hiplata näyttöä ei...

No joo, ei tässä mittään henkilökohtasta ollu. Jokkaisella on rajotteensa, niin sulla, ku mullaki. Meinasin vaan, että tuo nuoriso on kasvanu siihen hiplausnäyttöön ja ne kyllä keinot keksii millä sitä hiplata.
Kahden pytyn loukussa.

Lokakuu 01, 2016, 13:14:52 ip
Vastaus #23

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sillon kun nykynuoriso on kuuskymppisiä, on ihan toisenlaiset vermeet käytössä, noh, ehkä nyt veehheittimen hiplauksessa ;)

Lokakuu 02, 2016, 14:05:42 ip
Vastaus #24

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kyllä mä tilasin Samsung Xcoreriin uuden tehoakun, siihen mun nakit toimi hyvin ja nyt pitäisi se kaksiviikkoa ylittyä. Eihän sielä ole hakkereille kuin jokunen puhelin numero jaoitain kuvia mun koirasta, veneestä ja joistain majakoista eli vieköön minen piittaa. Yksi Linux guru sanoi et helpolla saa uudemman anroidin sisään, no laittakoon. Jostain roottaamisesta puhui ja sitten uutta sisälle. No tehköön munpuolesta.

Lokakuu 03, 2016, 09:32:26 ap
Vastaus #25

Jaakko Latvanen

• Vieras
Miulla on tuossa ikkunalauvalla 1 kpl X-Cover ykkönen ja 1 kpl X-Cover kakkonen, siis hiplausnäytöllisiä kumpikin, ihan ylimääräsenä.  Päälläpäin rajun käytön jälkiä, molemmissa sellanen silikoonikelmusuoja sekä näytönsuojakalvot.  Vähän yli vuoden on ollu molemmat käytössä, ja uus ostettu toivossa saaha enemmän muistitillaa apseille tai muulle leikkikäytölle.  Samsunkin yks ongelmahan on se, että siihen sinänsä riittävään muistitillaan on tungettu kaikkea sellasta, millä ei mittään tee, ja mitä ei kuitenkaan voi sieltä ottaa pois.  Ja puhelin ei ossaa monia apseja käyttää muistikortilta.  Nuo molemmat ongelmat saattaa ruuttaamalla pystyä ratkasemmaan (siis ruuttaamisessa ronkitaan käyttöjärjestelmää alueelta, joka ei oo tarkotettu käyttäjän ronkittavaks, ja seurauksena on paremmin toimiva puhelin, jos ruuttaaja tietää mitä tekkee, ja kokonaan toimimaton puhelin, jos ei tiijä).

Miulla on siis nyt galaxy s5 neo. Nyt ei oo ongelmia muistin loppumisen kanssa, ainakaa vielä ollu.  Nuissa xcovereissakii toimi kyllä maastokartta kortilla - oruxmaps puhelimen muistissa -systeemi, mutta muisti silloin niin täynnä, että tökkii muu käyttö.  Kakkosessa toimi kohtalaisen hyvinkin, kun piti huolta ettei sinne punge uusia tarpeettomia apseja. Tuohon neoon houkutti mm. parempi kamera.  Ja mainosmiehen ylipuhe, minkä voip itelleen selittää termillä "niin hyvä tarjous"...

Mutta jos nuo vehkeet jottain kiinnostaa, ni ei ku tarjouksia sissään.

jv