Kirjoittaja Aihe: Sachs 504 moottorilla oleva mikroauto, tai mikälie.  (Luettu 9608 kertaa)

Syyskuu 19, 2016, 20:14:35 ip
Luettu 9608 kertaa

Riku Ranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kaipa tämä mopopalstalle sopii, kerta mopon moottorilla kulkee. Eli, muksulle löysin tuommoisen piha-auton. Tuo on kaiketi ihan tehdastekoinen.? Mitäs tuosta moottorista pitäisi tietää? mikä öljy sopii ja kuinka paljon. Pienen lenkin tuolla jo tuo 2,5vuotias ajeli. :)

Syyskuu 20, 2016, 17:45:13 ip
Vastaus #1

Niko Tuomola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mä tein kanssa joskus aikoinaan vähän samanhenkisen ajopelin pappa Tunturin koneella ja sahankaasarilla https://www.dropbox.com/s/mn1x5l0rldorrjq/eagle.jpg?dl=0

Syyskuu 20, 2016, 19:44:36 ip
Vastaus #2

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuo on tehdastekoinen kotimainen. Mulla on samanlainen, uutena ostettu vuonna seitenkuus. Mahottoman luja moottori tuo. Aivan tavallista 10w30:ä siihen on laitettu, en tiijä onko oikeeta tai väärää, mutta ei oo vielä kertaakaan moottoria avattu ku ei oo ollu tarvetta vaikka paljon on ajettu. 4 nuorta miestä, allekirjoittanut mukaan lukien on meijän mikrolla autoilun salat opetelleet ja fysiikan lakien rajat hakeneet ja aika usein myös ylittäneet. Toimii parhaiten pienkone 2t-pensalla.

Syyskuu 20, 2016, 19:59:26 ip
Vastaus #3

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Syyskuu 20, 2016, 21:33:59 ip
Vastaus #4

Riku Ranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuo on tehdastekoinen kotimainen. Mulla on samanlainen, uutena ostettu vuonna seitenkuus. Mahottoman luja moottori tuo. Aivan tavallista 10w30:ä siihen on laitettu, en tiijä onko oikeeta tai väärää, mutta ei oo vielä kertaakaan moottoria avattu ku ei oo ollu tarvetta vaikka paljon on ajettu. 4 nuorta miestä, allekirjoittanut mukaan lukien on meijän mikrolla autoilun salat opetelleet ja fysiikan lakien rajat hakeneet ja aika usein myös ylittäneet. Toimii parhaiten pienkone 2t-pensalla.

Onko mitään muistikuvaa, että minkä firman valmistama mahtaa olla? Komeasti tuokin pärähti käymään, kun kaasarin putsasi, vaikka oli seissyt ties kuinka monta vuotta taivasalla...

Likka tuosta tykkäsi kovasti. täytyy vaan kehitellä joku rajoitin näin alkuun.

Syyskuu 21, 2016, 07:20:51 ap
Vastaus #5

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei oo ulkomuistissa firman nimi, mutta se kyllä selviää kun mulla on mökillä tallessa vanha tekniikan maailma jossa on mainos tuosta kulkineesta.

Syyskuu 21, 2016, 08:36:19 ap
Vastaus #6

Kari Vähäkainu

• Vieras
Ei tuo ainakaan Helkama Kartilta näytä eli lienee joku muu.

Syyskuu 21, 2016, 10:57:04 ap
Vastaus #7

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Toi on tehdas tekoinen, itse aloittanut "autoilun" tuollaisella... Muuta en oikein osaakaan sanoa.. Sininen runko alunperin ja käsittäkseni pelkästään jo vanteet nykyisin arvotavaraa...
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...

Syyskuu 21, 2016, 23:06:36 ip
Vastaus #8

Riku Ranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei oo ulkomuistissa firman nimi, mutta se kyllä selviää kun mulla on mökillä tallessa vanha tekniikan maailma jossa on mainos tuosta kulkineesta.

Jos mainos löytyy, niin viittitkö ottaa kuvan siitä? Olisi ihan mielenkiintoista saada jotain historiaa tuosta vehkeestä talteen.

Syyskuu 22, 2016, 18:44:29 ip
Vastaus #9

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Jos mainos löytyy, niin viittitkö ottaa kuvan siitä? Olisi ihan mielenkiintoista saada jotain historiaa tuosta vehkeestä talteen.
Jep. Tutkin arkistot viikonloppuna.

Syyskuu 23, 2016, 20:35:44 ip
Vastaus #10

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Ei oo hääppönen kuva. Skannerilla tulis parempi mutta sillä tulee kuva semmoseen muotoon ettei käy tälle palstalle. Pistä sähköpostiosoite tänne tai yv:llä nii laitan paremman.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 23, 2016, 20:38:27 ip
Vastaus #11

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja väärinpäin oli vielä. Saapa nähä tuleeko tämä oikeinpäin.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Syyskuu 23, 2016, 20:39:07 ip
Vastaus #12

Jouni Ylikotila

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Syyskuu 24, 2016, 09:33:38 ap
Vastaus #13

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Mun skannerissa saa valittua missä muodossa kuvan haluaa,bmp,jpg,tif,pdf ja kolmesta edellisestä jotkut muut muodot,luulisin että sullakin on vaihtoehtoja.Käännä se kuva siinä sun työpöydällä oikeinpäin ennen kuin liität sen tänne.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 24, 2016, 11:03:52 ap
Vastaus #14

Riku Ranta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuossa kuva parempilaatuisena. Kiitokset Jouni Ylikotilalle.