Kirjoittaja Aihe: Painijan päiväuni ?  (Luettu 5026 kertaa)

Toukokuu 28, 2016, 12:08:33 ip
Luettu 5026 kertaa

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Onkohan tuo kuva otettu Seinäjoella tai Kauhajoella ?

[ylläpito on poistanut liitteen]
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Toukokuu 28, 2016, 13:16:06 ip
Vastaus #1

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Siintä kun kunnolla haukkaa niin eiköhän se naamallaistuminen lopu...🔝

Toukokuu 28, 2016, 13:41:14 ip
Vastaus #2

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Meillä on opetettu budossa että pitää pystyä ottamaan tarvittaessa toista äijää munista kiinni. Ei siitä tarvitse pitää, kunhan sillä pääsee pinteestä. Kerran olen reeneissä puristanut ja kaveri kaikkosi heti. Yleensä me vaan kyllä potkitaan jos sinne alaosastolle mennään.

Kyä painijat taitaa olla miesten miehiä! 😀

Toukokuu 28, 2016, 15:55:20 ip
Vastaus #3

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Kyä painijat taitaa olla miesten miehiä! 😀

No taitaa olla niin..vaikka on jo ikää,ja suvaitsevuutta tässä kertynyt-silti vielä vanha h.fobia nostaa päätään eikä kuvaa uskalla siksi suurentaa  :-X
Poikapaini ei jotenkin ehkä sentakia ole koskaan oikein jaksanut innostaa,joitakin harvoja pakollisia lähitaistelutilanteita lukuunottamatta..

Toukokuu 28, 2016, 19:24:18 ip
Vastaus #4

Jari Eronen

• Vieras
"Kyä painijat taitaa olla miesten miehiä! 😀"

Tuohan olis hyvä aloitusrepliikki kun aloittaa pohojammaalla keskustelun paikallisessa pubissa. Toinen vois olla pesäpallosta keskustelu samoin viittauksin..
Oisko jotain, paini, pesäpalli ja homo..jen hommat. Pohjammaa? Sais varmaan hyvät riimit jos vaan osais. Puihin niitä pohojalaasii on kytketty ennenki. Ainaki talavisotaa oorelless. Tuanoi.

Toukokuu 28, 2016, 19:47:26 ip
Vastaus #5

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Oisko jotain, paini, pesäpalli ja homo..jen hommat. Pohjammaa? Sais varmaan hyvät riimit jos vaan osais.

Kotimaan rasismia yritän välttää.Sille ei kukaan voi mitään missäpäin on syntynyt..
Pohjammaalla on mittavat lakeudet ja suuret tuvat ja kartanot=(piha Suomeksi).
Harrasta siinä sitten pikkupoikana mäenlaskua,luistelua ja kiekonpeluuta luonnonjäällä..
Ja lännessä sataa paljon useammin kuin idässä.Puuhat keskittyvät väkisinkin pirtissä nuhjaamiseksi.
Väliin tuloo riitaa naapuripitäjäläisten kanssa,silloin kaivetaan puukkoa taikka puntaria esiin.Ja usein väkevien voimalla joilla on ensin yritetty virkistää pimeää mieltä.
Kesäsin rinnetään sitten sen pesäpallin perässä jahka on ensin maakunnan paininmestari selvitetty.

Minä esim olen kasvanut valtaisien soraharjujen huomassa,tietää mitä siellä duunattiin joka talvi.
Hyppyrimäkiä oli,syöksyrinteitä.Lampi,järvi tai tekojää oli käytössä aina kun halusi.Ja oli varmaan ne kesäpuuhatkin toisenlaisia mieltä aktivoivan ympäristön takia.Vai miten ois sotaleikit ja kommandokeikat tasamaalla missä tuskin kasvaa edes puita.Soramontutkin on varmaan pienempiä.Uimapaikkojakaan ei varmaan ole niin tiheään kuin jossakin keskenpänä ja idempänä Suomessa..

Mieltä ei alkanu ahistaa eikä tarvinnu keksiä tuommosia pallon,ja pallien perässä juoksemisia..kenenkään mieltä pahoittamatta tuumaa hän  :)

Mitä arvelette,oisko tässä yhtään logiikkaa?

PS. Pesäpalli oli muuten ainoa laji yläasteella mitä en voinu sietää.Pakkohan sitä tietysti oli pelata ellei halunnu kentän ympäri kävelemään niinkuin jotku.Olin minä siinä ihan kohtalainen silti ja pärjäsin.Ja lyönnitkin meni pitkälle-enimmäkseen  ;) Ja juostahan jokainen osaa.
Mutta jotenkin se oli sellasta pakkopullaa..
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 28, 2016, 19:50:22 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Toukokuu 28, 2016, 20:03:35 ip
Vastaus #6

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Kyllä pohojammaan hiekkakuopilla onnistuu kommandokeikat ja sotaleikit

https://www.youtube.com/watch?v=HB69BPO6MfY
Kahden pytyn loukussa.

Toukokuu 29, 2016, 11:46:08 ap
Vastaus #7

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Ei mulla painimista vastaan mitään ole, päinvastoin, ittekkin sitä pikkupoikana harrastin, ja taisin olla aika hyväkin, sitte tytöt ja mopot veivät mielenkiinnon siihen ja urheilu sai jäädä, mikä oli se huonompi juttu, terveys varmasti olisi nyt parempi jos olisin jatkanut liikunnan parissa.

Ja pohojalaisia ei toihe minun moittia kun Isä on syntysin Isostakyröstä........
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 29, 2016, 11:49:40 ap kirjoittanut Reijo Huhtakangas »