Kirjoittaja Aihe: Parisuhteissa mies ei päätä juuri mistään, sanoo asiantuntija HS:ssä  (Luettu 9363 kertaa)

Tammikuu 15, 2016, 10:41:23 ap
Vastaus #15

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vaimolle näytin aamulla tätä asiantuntijalausuntoa ja mielestäni hän sanoi hyvin kun totesi että:
Harva nainen varmaan kuitenkaan siihen rooliin HALUAA =)
..pakkohan meistä jonkun on huoli pitää :D

Tammikuu 15, 2016, 13:14:06 ip
Vastaus #16

Tatu Keränen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
...Minulla oli joskus eräs kaveri töissä hetken mutta siitä oli pakko luopua kun sen eukko lähetteli tekstiviestejä 5,minuutin välein, aina piti mennä johonkin eikä sen työnteosta tullut mitään.

Minulla liki samanlainen omakohtainen kokemus asiasta, tosin viestit eivät aiheuttaneet työn keskeyttämistä työpaikalla, muualla kyllä.

Nyt just ei enää tarvitse lähettää viestejä kuin asianajajan välityksellä, toivottavasti ei kovin kauaa.

Tammikuu 15, 2016, 20:54:28 ip
Vastaus #17

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Meillä näin ei ole mutta tuttavapiirissä olen huomannut tuon jo vuosia sitten.Minulla oli joskus eräs kaveri töissä hetken mutta siitä oli pakko luopua kun sen eukko lähetteli tekstiviestejä 5,minuutin välein, aina piti mennä johonkin eikä sen työnteosta tullut mitään.

Muutaman semmosen tapauksen nähneenä ei voi kun ihmetellä että miten voi olla txt-asiaa 5 minuutin välein? Jos on tosi akuutti tilanne ja todellinen hätä, niin silloin soitto ja tehdään asian korjaus sekä selvitys.
 Tilanne EI voi olla päällä 24/7/365. Ja jos on, niin jossain on tosi pahasti vialla, eikä sitä voi korjata tekstiviesteillä, eikä sen enempää edes puheluilla.
 Ja vielä päälle nämä veispuukin päivittäjät. Voi ristus.  >:(

Tammikuu 15, 2016, 21:36:03 ip
Vastaus #18

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Uskoisin että näihin ylikiltteihin miehiin ne aina  kyllästyy useimmiten ne vahvat naiset ja ero tulee lopuksi samoin ne kun jotka ovat väkivaltaisia puolisoa kohtaan! Kyll uskoisin että mies joka uskaltaa sanoa aina mielipiteensä on uskottavampi  kuin joku joka  aina mielistelee puolison mielipiteen mukaan vaikka isoja riitoja niistä voi seurata.  Ainakin omassa kohassa  monta ylämäkiä ja alamäkiä on menty ja avokki sanonu että nyt se on loppu monta kertaa  mutt  vielä se kolkytvuoden  jälkeen vielä nukkuu samassa sängyssä vaikka minä olen sen viimeisen sanan sanonut useimmiten mut ei aina  ;) Ja aina se mies on alakynnessä kun mies ja nainen menee baariin;) esim. eron jälkeen 
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 15, 2016, 22:31:53 ip kirjoittanut lasse roholm »

Tammikuu 16, 2016, 06:27:42 ap
Vastaus #19

Antti Jokinen

• Vieras
ja avokki sanonu että nyt se on loppu monta kertaa  mutt  vielä se kolkytvuoden  jälkeen vielä nukkuu samassa sängyssä vaikka minä olen sen viimeisen sanan sanonut useimmiten ...

Avokki? Kuvasta päätellen vihille menossa.  ;)

Tammikuu 16, 2016, 08:28:38 ap
Vastaus #20

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ja avokki sanonu että nyt se on loppu monta kertaa  mutt  vielä se kolkytvuoden  jälkeen vielä nukkuu samassa sängyssä vaikka minä olen sen viimeisen sanan sanonut useimmiten ...

Avokki? Kuvasta päätellen vihille menossa.  ;)
Kuten huomaatte kanttori istuu aina kirkossa selkä tapahtumiin päin.Nämähän ovat tulossa vihiltä. :P :P

Tammikuu 16, 2016, 11:29:10 ap
Vastaus #21

Antti Jokinen

• Vieras
Juu, eikä siitä pienestä peruutuspeilistä urkuparvella näe kaikkia yksityiskohtia. Tässäkin on sulhasella (tai siis tuoreella aviomiehellä) vihkiraamattu jo kädessä.