Kirjoittaja Aihe: Moottoripyöräunelmia, Kutoselta.  (Luettu 11069 kertaa)

Joulukuu 23, 2015, 20:03:16 ip
Vastaus #15

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ootte pojat aivan pihalla. Tiedättekö te kuinka isot rahat shoupisneksessä pyörii ? Puhutaan miljoonista dollareista. Shoupisneksen lait on semmoiset että kun jättää magneeton päästä mutterin irti ja polkee pyörää käyntiin pää märkänä, niin sillä tienaa isommat rahat kuin jos se kone lähtisi ensirykäisyllä käyntiin. Miksi ? Vastoinkäymiset myy kuin häkä. Koittakaa itte vaikka.

Joulukuu 23, 2015, 20:20:12 ip
Vastaus #16

Risto Saastamoinen

• Vieras
Hupaisaa touhua, koko kuva ja etenkin katsominen. Minä en paljon mankun muttereista tai enskavetoketjuista sytyn säätämisestä ymmärrä juuri mittään, mutta hassuja ukkeleita työkalu kourassa on hauska toljottaa vaikka tallissa olisi parempaa tekemistä. Raha varmaan liikkuu juuri tuolla Petterin selvittämällä tavalla paremmin, ja vähemmistä tarpeista se pätkä aina syntyy kun sotketaan kaikenlaisia kommelluksia sekaan.

Joulukuu 23, 2015, 21:00:34 ip
Vastaus #17

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
vois saada hauskaa huumoria munkin tallista kun tulisivat viikonloppuisin kuvaamaan mun sohlailua  ;D

Joulukuu 23, 2015, 21:42:29 ip
Vastaus #18

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Katoin myös. Tuntui olevan kauhea kiire,mutta ukot seisoi ringissä kahvia juoden. Spaadero paloi kanssa liki joka ukolla.
Joku pössytteli sikaria. Ei kyllä vaikuttanut mitenkään huippusarjalta. Seuraava jakso katottava kuiteskin jos paranis  ::)
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Joulukuu 27, 2015, 20:27:37 ip
Vastaus #19

mika korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienoja pyöriä. Kuraa muuten. Toisaalta oli pari aika hauskaa käännöskukkasta, jonka takia hymyillytti......
GSX-R750 F, RG250FG GJ21C, RGV250 VJ22,, TZR125 2RH, TZR250 2MA *2and one barrel from RG500 HM31A and. . .Cagiva Freccias, Benelli Jarno
You can follow my swap tours and others happenings pics at #korppusahateam

Joulukuu 28, 2015, 05:41:44 ap
Vastaus #20

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla
Ei ne raivokohtaukset toimi, jos ei oo isä-poika paria. :P

Voishan sitä tietysti lähtiä silleen liikkeelle, että veteraaniralliin on viikko aikaa ja tämän tännään ostamani 1918 valamistetun Humberin rungon ja reikäsen tankin ympärille pitäs löytää puuttuvat osat. Tavotteena on entisöintikilipailun voitto. Kahen tunnin yöunia, voitto kottiin ja silleen.

Piis of kake!  :laugh:

t. Markku

Joulukuu 28, 2015, 16:42:15 ip
Vastaus #21

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joo taisi olla etuhaarukka ohjaustanko,ynm....

Tammikuu 14, 2016, 19:14:00 ip
Vastaus #22

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Aloin ihmetellä, miksei tuota Moottoripyöräunelmia-ohjelmaa enää tule. Luin että jaksoja olikin vain kolme jonkin tuotantoerimielisyyden vuoksi.
Vaikka päähenkilön tyyli ja ohjelmassa runsaana ollut epäolennaisten asioiden vatvominen ei miellyttänyt, olisi pyörien takia ollut kiinnostavaa nähdä lisää. Jonossa oli mm. 860 Ducati, johon yhdessä jaksossa osia tilattiinkin......
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Tammikuu 14, 2016, 20:42:27 ip
Vastaus #23

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En edes hoksannut että loppu,mutta enpä muista milloin tuli edellinen jakso.
Kun on se sama pää kesät,talvet.