Kirjoittaja Aihe: Dr. Kalif Marwan Azar  (Luettu 34962 kertaa)

Marraskuu 23, 2015, 09:32:20 ap
Luettu 34962 kertaa

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minun uusin rakas, tutustuttiin justiisa autokauppojen merkeissä.  :P

Terveisiä rakas,

Miten sinä ja perheesi tänään? Rukoilen olet kaikki turvassa ja hyvä. Kiitän teitä vastauksen postilaatikossa auton josta olen kiinnostunut. Luin tiedot auton ja pidän siitä. Olen valmis maksamaan se teidän sanoi hinta. Olen yhteyttä sinulle suurta luottamusta toivoen, että olet erittäin luotettava ja luotettava henkilö, ja siksi olisi hyvä minulle.
Nimeni on tohtori Kalif Marwan Azar, lääkäri ammatiltaan, vapaaehtoinen ja jäsen Punaisen Ristin. Olen Syyriasta. Otin yhteyttä sinua, koska pakotteiden Yhdysvallat ja Euroopan unioni, joka estää meitä turvaamiseen rahoitusliiketoimi täällä. Minulla on summa 9.700.000 euroa josta löysin veljeni pelastaa maahan jälkeen hänen tappaminen terroristijärjestö. Edesmenneen Mizrahi Oath Azar joka kuoli Al-Omari moskeija Massacre. Hän oli erittäin onnistunut urakoitsijan Kuwaitin Oil City ja sen yksityisesti kaupankäynti kulta pöly ja baarit ennen hänen ennenaikaisen kuoleman. Meneillään levottomuuksia kotimaassani Syyria ovat muuttuneet minun tulevan, ja jos tulemme konkreettinen sopimus, minä lähetän rahaa teille säilytykseen kunnes minä panen minun tapa ja tullut tapaamaan sinua maassa hyvin pian. Tarvitsen auton ja siksi olen teihin yhteyttä, auttakaa minua saavuttaa saavutus tähän. Minä annan teille 15% koko rahan (9.7million euroa) avusta / osallistumista. Toivottavasti olen ollut oikeudenmukainen tässä kaupassa? Missä olen nyt voimme vain kommunikoida Punaisen Ristin viestintäyhteyksiä joka ainoastaan ​​sallii minua lähettämään sähköposteja, emmekä voi soittaa nyt, koska ei verkkoa Bab al Salaam alueella, sillä se mitä estää hallituksen.
Ole hyvä, jos olet kiinnostunut auttaa minua tässä kaupassa, minä annan sinulle täydelliset tiedot mitä tarvitset meitä toteuttamaan tämän tapahtuman onnistuneesti. Minulla on erittäin hyvä tapa lähettää rahaa Syyrian maasi avulla Punaisen Ristin jet, joka tuo helpotusta materiaaleja Euroopasta, Aasiasta ja Etelä-Amerikassa. Ole hyvä olet voinut auttaa minua aloittaa uuden elämän. Olen jo menettänyt vaimoni ja minun 12 vuotta vanha tytär kemikaaleilta kun menin töihin pelastaa muita ihmisiä. Ole hyvä ja elämäni on vaarassa käsissä Asaad militantti ja ISIS terroristi. Haluan velkaa elämäni jos autat minua. Odotan teidän nopea reagointi joten voin antaa teille lisätietoja kuullessaan sinulta. Ole hyvä varata auton minulle ja harkita pyyntöni hyödyttää molempia ja elämä edessään.

Vilpittömät terveisin,
Dr. Kalif Marwan Azar

-pena-

Marraskuu 23, 2015, 09:38:42 ap
Vastaus #1

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt Pena kiireesti Kalifille autoa roudaamaan-mieshän on ihan
loistoasiakas!

t. Markku

Marraskuu 23, 2015, 10:08:14 ap
Vastaus #2

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Eihän Kalihvi pyytäny autoo minnekkää routaamaan, pelekästään vuan varroomaan sen sille itelleen.
Nyt onkii sitten renkaanpotkijoehin ihan turha kysellä autoo ostookseen, auto on nyt varattu rakkaalle Kalihville!  ;D
-pena-

Marraskuu 23, 2015, 10:10:57 ap
Vastaus #3

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä se kohta pyytää sen toimittamaankin...mutta loistokaupat
ovat nyt tuloillaan joka tapauksessa...ilmanmuuta!

t. Markku

Marraskuu 23, 2015, 10:45:25 ap
Vastaus #4

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Nyt Pena kun pääministerin suulla on kehoitettu ottamaan turvapaikanhakijoita asumaan kotiin, sinäkin voisit osoittaa hyvyyttäsi ja pyytää Kalihvin asumaan residenssiisi.

Hänelllä toki saattaa olla muutama kaunis jalkavaimo vielä jäljellä,  saisit siis myös asuttaa heidät, Kalihvi vaikuttaa hyvin avokätiseltä-ja sydämelliseltä herrasmieheltä, joten pääsisitte varmaan tyydyttävään sopimukseen asumisjärjestelyistä ja kustannusten jakamisesta sinun, hänen ja etenkin jalkavaimojen kesken  :P.

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 23, 2015, 10:55:03 ap kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Marraskuu 23, 2015, 10:51:51 ap
Vastaus #5

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Myö poejat, Kalihvi ja minä, tullaan juttuun ihan keskenään iliman naesijakkii. ::)

Vuan olihan se Kalihville kirjotettava, kun sekkii niin nätisti kerta kirjoetteli mullepäen.  :-\

Heippa vuan Kalif

Nytpä se kävvii sulla hyvä tuuri, kun älysit multa tiijustella tuota Toyota Corolla pirssijä!
Minäpäs varroonnii sen sulle, ilimottele vuan millonka piäeset sitä tiältä hakemaan.
Rahoella ei ou niin kiirus, kuhan vuan joskus laettelet, tae tuo vaekka sitten tullessas kun koukkoot tuon auton tiältä.
Elä vuan laeta niitä rahoja mulle tulemaan pankin kaatta, tiällä kun on niin tiukka tuo laensiäjäntö että kusessa ollaan molemmat, jos jottae vilunkia eppäelöövät!

Rakkain terveisin
Tj. Pentti J. Eskelinen

-pena-

Marraskuu 23, 2015, 12:07:54 ip
Vastaus #6

Taito Nuutinen

• Vieras
Tää "Doctori" tehnyt suomalaisten kanssa kauppaa ainakin jo vuodesta 2011..
Tuntuu hänellä rahaa riittävän kun aina tinkimättä maksaa saman summan..
Mikä lie öljysheikki sitten kyseessä..
Minäkin muuten olen lähes naimisissa namibialaisen kuninkaallisen kanssa,,tosin en morsianta ole vielä nähnyt mutta kuulemma takamettää minulla tuolla namibiassa on vallan perk...täytyy muuten lähtee terottaan tota "stiilii" tonne autotalliin..toivottavasti tuo oma "pirttihirmu" ei kuule tästä mitään!!

Marraskuu 23, 2015, 14:06:52 ip
Vastaus #7

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Soita sille Pena, ja kerro, että mullakin olis Jakuaari tossa pihassa myynnissä. Lähtee kans pikkurahalla, jos itse noutaa. Kesärenkailla valmiiks jo.

Marraskuu 23, 2015, 14:35:42 ip
Vastaus #8

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Soita sille Pena, ja kerro, että mullakin olis Jakuaari tossa pihassa myynnissä. Lähtee kans pikkurahalla, jos itse noutaa. Kesärenkailla valmiiks jo.

Mitenkäpäs sinne soetat, kun siellä ei ou ARPpi-keskuksissa sentraali-santrat töessä.  ::)

Missä olen nyt voimme vain kommunikoida Punaisen Ristin viestintäyhteyksiä joka ainoastaan ​​sallii minua lähettämään sähköposteja, emmekä voi soittaa nyt, koska ei verkkoa Bab al Salaam alueella, sillä se mitä estää hallituksen.
-pena-

Marraskuu 23, 2015, 14:49:16 ip
Vastaus #9

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin

Mitenkäpäs sinne soetat, kun siellä ei ou ARPpi-keskuksissa sentraali-santrat töessä.  ::)

Missä olen nyt voimme vain kommunikoida Punaisen Ristin viestintäyhteyksiä joka ainoastaan ​​sallii minua lähettämään sähköposteja, emmekä voi soittaa nyt, koska ei verkkoa Bab al Salaam alueella, sillä se mitä estää hallituksen.

Pannahisen hallitus kun, ei anna Bab al Salaamin matkapuhelinverkkojen olla päällä, liekö tuolla lankapuhelimia kuitenkaan ? Kamelit katkoneet pylväät ?
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Marraskuu 23, 2015, 15:31:16 ip
Vastaus #10

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Justiin oli uutissivuilla juttu, että ne terroristit viestii nykyään jollakin pleikkareilla ja sensemmoisilla. Jos löytyis toimiva jostakin, vaikka kirpparilta.

Marraskuu 23, 2015, 16:45:12 ip
Vastaus #11

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Justiin oli uutissivuilla juttu, että ne terroristit viestii nykyään jollakin pleikkareilla ja sensemmoisilla. Jos löytyis toimiva jostakin, vaikka kirpparilta.
No ihan nuita Kalihvija varten ostin joltae kirpparilta tuommosen puhheensiirtolaetteen, vuan se kyssyy aena tunnuslukuva, ja mistä heleskutista minä kenenkää tunnuslukuja tiijän. ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Marraskuu 23, 2015, 18:26:24 ip
Vastaus #12

juha helenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Laita nyt kiiruusti Kalifille viestiä ,että autoo on jo monet kyselly.Pyydä lähettään 200 euroo varausmaksua Western Unionin kautta sun nimellä.Se on riskitöntä rahan tuloo sulle :angel:.

Marraskuu 23, 2015, 21:29:17 ip
Vastaus #13

Antti Jokinen

• Vieras
Minä en ymmärrä, miksi sheikki olisi kiinnostunut jostain Corollasta. Afrikan puolella ollaan yleensä enempi vakuuttuneita Peugeotin sopivuudesta sikäläiseen ilmastoon:

Tästäkin varmaan saisi hyvät rahat.

Marraskuu 24, 2015, 05:40:16 ap
Vastaus #14

Tero Kivimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Museoajoneuvotarkastaja
Ne on nuo punasen ristin hommat vähä semmosia ja tämmösiä.
Ainaki täällä yks mummo sano ku olin penska että taesi mennä punasen ristin hommiksi. ::)