Kirjoittaja Aihe: Ostamisen vaikeus  (Luettu 27964 kertaa)

Lokakuu 27, 2015, 06:32:09 ap
Vastaus #30

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tänään valitsen jomman kumman.Joko 103t ajettu käytetty kotimainen +öljynvaihto  tai laatikko Latviaan täyskunnostukseen kahden vuoden tai 100t takuulla. Hinta on sama.

Lokakuu 27, 2015, 08:40:14 ap
Vastaus #31

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tänään valitsen jomman kumman.Joko 103t ajettu käytetty kotimainen +öljynvaihto  tai laatikko Latviaan täyskunnostukseen kahden vuoden tai 100t takuulla. Hinta on sama.

Riippuu varmaan miten kiire sulla on..kallistuisin tuon kunnostetun puoleen jos aikaa odottaa.
Kotimaisessa lienee vain takavalot häipyy-takuu.
Ja hintaa tällä on xyyz euroa ?  :)

Lokakuu 27, 2015, 10:12:12 ap
Vastaus #32

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Riippuu varmaan miten kiire sulla on..kallistuisin tuon kunnostetun puoleen jos aikaa odottaa.
Kotimaisessa lienee vain takavalot häipyy-takuu.
Ja hintaa tällä on xyyz euroa ?  :)
Hinta on 0,8YYYY euroa ,eli tosi kohtuullinen kun kaikki välikädet ovat pois välistä rahastamasta.Laitan itse laatikon vaneriboxiin kuormalavalle ja Latvia hoitaa loput.Aika on luvattu 10-12 tp lähdöstä maaliin.

Lokakuu 27, 2015, 10:32:11 ap
Vastaus #33

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Hinta on 0,8YYYY euroa ,eli tosi kohtuullinen kun kaikki välikädet ovat pois välistä rahastamasta.Laitan itse laatikon vaneriboxiin kuormalavalle ja Latvia hoitaa loput.Aika on luvattu 10-12 tp lähdöstä maaliin.

Okei.Mulla maksoi 496€,sisältäen kaikki kulutusosat,12 quart öljyä,kilo asennusvaseliinia,uusi modulaattori,uusi turbiini, noudon polttoainelisä 20€(annoin kaverille jonka kyydillä mentiiin)+23€ matkahuollon maksu vanhan turbiinin postittamisesta etukäteen Kaarinaan..siitä sekä loodasta tuli kuin uusi,laakerit jätin vanhat kun ei ne kulu niin nopsaan.Looda on tehty vasta 1969.

Pääasia että sait homman toimimaan ja tuohan kuullostaa suorastaan hienolta :)
Meinaan että nyt siitä tulee hyvä ja toimitusaikakin on ripeä.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 27, 2015, 10:38:29 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Lokakuu 27, 2015, 14:42:23 ip
Vastaus #34

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Joo, ei ne mitään raketti tiedettä ole. Itsellä Volvo 244 ja vaihtaminen kuin kuminauhan venyttämistä, pohja auki ja rengasraudalla yksi naksu niitä pantoja kireemmälle ja siittä venttiili laatikosta kanavia vähän isommaksi. Kyllä kumit kiljahti kun asfaltilla oikein polkasi kun vaihto kakkoselle, sama kun ajoi hiljaa kolmosella ja löi kakkosen päälle. Samalla tuli öljyt vaihdettua kun ei ollut öljy roppua ja ohjekirjassa luki öljyn vaihto korjausten yhteydessä. Sitten Volvolta tuli ohje et öljyt olis syytä vaihtaa 60 000Km jos vuoristo ajoa tai vetää asuntovaunua.

Marraskuu 26, 2015, 16:35:01 ip
Vastaus #35

teuvo venäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No niin.Volkkari kotona ja vaihteisto kunnossa.Latviaan lähti laatikko ja sieltä tuli vielä kysely että mikä koppaa vaivaa.Sitten tuli ilmoitus että laatikko on lähetystä (ja maksua) vajaa valmis.Maksun suoritin ja sen jälkeen Schenkerin pojat tiedottelivat missä paketti milloinkin on ja milloin se on Kouvolassa ja milloin se on Länsiautossa.Länsiauto yaryyui toimeen päivän parin viiveellä ja kännykkän tuli tieto että autonne on valmis.
Hinnat lummassakin mitä oli sovittu ja Latvian aikataulu repesi päivällä.
Koeajot tehty ja laatikko pelaa todella hyvin.Vaihdot kissanpehmeitä ja kaikki ok.
Voin suositella Recro:a ainakin tämän kokemuksen petusteella.Kaikki toimi niin kuin he olivat ilmoittaneet.Nyt vaan sitten kovaa ajoa ja huonoa hoitoa.

Marraskuu 26, 2015, 17:18:53 ip
Vastaus #36

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tilasin vajaa kk sitten ilmalämpöpumpun Innoros Oy:n  omistamasta Ultimatemarketista ja sovin osamaksusta koska yhtiön viimeaikainen asiakasluottamus on rapautunut pahoin.
Maksoin 4.11. varausmaksua 150€ ja tälläviikolla sain viestin että yhtiö on jättänyt konkurssihakemuksen Vaasan käräjäoikeuteen.
Jos olisi ollut luottokortti,olisin tietysti maksanut sillä ja saanut rahani takaisin.

Nyt odotellaan porukalla pesänhoitajan yhteydenottoa jatkotoimenpiteistä.
Moni on menettänyt isompiakin summia.

Otin jo yhteyttä erääseen uuteen vasta aloittavaan maahantuojaan Lahdessa mutten tavoittanut vielä.
On ILPin hankkiminen ollu vaikeaa..halvalla kun pitäs saada  ;)

Marraskuu 26, 2015, 19:40:24 ip
Vastaus #37

Jari Halonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 6413
No niin.Volkkari kotona ja vaihteisto kunnossa.Latviaan lähti laatikko ja sieltä tuli vielä kysely että mikä koppaa vaivaa.Sitten tuli ilmoitus että laatikko on lähetystä (ja maksua) vajaa valmis.Maksun suoritin ja sen jälkeen Schenkerin pojat tiedottelivat missä paketti milloinkin on ja milloin se on Kouvolassa ja milloin se on Länsiautossa.Länsiauto yaryyui toimeen päivän parin viiveellä ja kännykkän tuli tieto että autonne on valmis.
Hinnat lummassakin mitä oli sovittu ja Latvian aikataulu repesi päivällä.
Koeajot tehty ja laatikko pelaa todella hyvin.Vaihdot kissanpehmeitä ja kaikki ok.
Voin suositella Recro:a ainakin tämän kokemuksen petusteella.Kaikki toimi niin kuin he olivat ilmoittaneet.Nyt vaan sitten kovaa ajoa ja huonoa hoitoa.

No sehän hyvä että homma pelasi! Tällainen käsitys ko. pajasta olikin kuulopuheiden perusteella.

Kovaa ajoa vain, mutta älä unohda öljynvaihtoja  ;)
Moto Morini 350 X2 Kanguro 1985
Honda XL 650V Transalp 2000

Marraskuu 26, 2015, 22:23:51 ip
Vastaus #38

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aina luulin et myyminen on vaikeeta, ja pöh nyt pitäis saada edullinen 250cc nelari skode. Tietenki kuin timantti ja edullinen, ei montaakaan tonnia mittarissa, kaaduttu peli ei kelpaa. Enkä näkemättä osta, enkä hae kaukaa. Kaksi mopo skodea vietiin mun käsistä viime kesänä, myin liian halvalla, viimisessä 180Km mittarissa ja 500€ hinta. Omat otin pois, tytön silmät ihan kiilsi kun on takaboxit ja kaikki. Moniko meistä jakaa noita ilmaislehtiä että saa ostettua jotain ropeloita, ei yksikään on mun arvaus. Tota kauppaa en voi perua ja tytölle uuden karhee skode joka kulkee 53Km/T on just sopiva, tietenki nelari.

Mulle tuleva skode pitää olla timanttikuntoinen, uusi 125cc ei maksaisi paljon mutta vakuutus maksaa.

Marraskuu 27, 2015, 06:02:50 ap
Vastaus #39

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Aina luulin et myyminen on vaikeeta, ja pöh nyt pitäis saada edullinen 250cc nelari skode. Tietenki kuin timantti ja edullinen, ei montaakaan tonnia mittarissa, kaaduttu peli ei kelpaa. Enkä näkemättä osta, enkä hae kaukaa. Kaksi mopo skodea vietiin mun käsistä viime kesänä, myin liian halvalla, viimisessä 180Km mittarissa ja 500€ hinta. Omat otin pois, tytön silmät ihan kiilsi kun on takaboxit ja kaikki. Moniko meistä jakaa noita ilmaislehtiä että saa ostettua jotain ropeloita, ei yksikään on mun arvaus. Tota kauppaa en voi perua ja tytölle uuden karhee skode joka kulkee 53Km/T on just sopiva, tietenki nelari.

Mulle tuleva skode pitää olla timanttikuntoinen, uusi 125cc ei maksaisi paljon mutta vakuutus maksaa.

Luulis löytyvän jos paat ostoilimotuksen nettiin, jotensakii tuohon tyyliin.  ::)

"Ostetaan virheetön timanttikuntoinen 250 kuutioinen 4-tahtinen skootteri tosi halvalla!
Mieluiten uusi ja ei kiinalainen, en hae enkä lähde katsomaan, tosi myyjät käy näyttämässä."
-pena-

Marraskuu 28, 2015, 18:14:34 ip
Vastaus #40

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Laitan kyllä ilmoituksen mutten ihan vielä, syy säilytyspaikka. Kummitytön tallissa tilaa mutta tilanne muuttui kun mies sai loparit töistään eikä istu toimettomana niin tallista tulee HD ja jenkkiauto korjaamo. Olen jo siskoa kiusannut 3V Hondan säilytyksellä. Keväämmällä menis tossa rappujen alla semmonen huppu päällä. Mulla on yksi kauppa vireillä kuolin pesästä mutta yhden perillisen nimi puuttuu ja pesän hoitaja huolestunut haulikosta, sanoin että saat säilyttää 3kk ja toiset lisää jos kauppaa ei ole saatu tehdyksi. Tietenki olen tehnyt myös siitä tarjouksen, eihän ne paljoa maksa kun lupakin niin kallis mutta on vanha ja komee niin iskee mun sydämmeen. Ei ole edes tarvetta mutta hamsteri ei luonnolleen voi mitään, lisäksi aina lämmittää sydäntä antaa leskelle jolla pieni eläke tukko euroja käteen.

Marraskuu 28, 2015, 19:57:15 ip
Vastaus #41

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Kyllä nyt on vaikeeta. Vaikeempaa ku koskaan.

Uudenkarheelle paketterille ois käyttöö, mutta rahat ja tulot puuttuu.

Ei o helppoo....  :-X

Lotto on kyllä vetämässä, kuten ennenkin edelliset 35 vuotta ja samoilla numeroilla.

Murphy ois onnellinen, jos nyt vaihtas numeroita "kesken pelin".

Pitäkää lottovoittonne !

Minulla on ollut iät ajat tämä elämä vaikeeta, kun maailma on täynnä kaikkea mukavaa tyrkyllä ja myytävänä, mutta kun ne ostamiseen tarvittavat rahat puuttuu. Ja oon laiska pelaamaan rahapelejä. Luonto kun ei anna periksi ostaa velaksi, eli tässä on ollut pakko tyytyä vähän vaatimattomampiin hankintoihin.
 Luonnevika, käteisostot?  :-[

Master Card on vaan näitä netti ostokisa varten hommattu. Kuukausittain nollilla.

Marraskuu 28, 2015, 20:02:35 ip
Vastaus #42

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Luulis löytyvän jos paat ostoilimotuksen nettiin, jotensakii tuohon tyyliin.  ::)

"Ostetaan virheetön timanttikuntoinen 250 kuutioinen 4-tahtinen skootteri tosi halvalla!
Mieluiten uusi ja ei kiinalainen, en hae enkä lähde katsomaan, tosi myyjät käy näyttämässä."

Penaa kannattaa kuunnella näissä ilmoitushommissa, näyttöä nimittäin on kun eipä monenkaan muun ajopelejä kysellä ulkomailta saakka arvovaltaisten henkilöiden toimesta. Sama varmaan koskisi ostoilmoituksia, pääsis Henry "Kalihviksi Kalihvin paikalle" hienon nelariskoottterin satulaan. Hyvässä lykyssä saisi turbaanin kaupan päälle jos vaikka ei Honda-lippiksellä tarkene syyskeleillä.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Marraskuu 28, 2015, 21:35:32 ip
Vastaus #43

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tilasin vajaa kk sitten ilmalämpöpumpun Innoros Oy:n  omistamasta Ultimatemarketista ja sovin osamaksusta koska yhtiön viimeaikainen asiakasluottamus on rapautunut pahoin.
Maksoin 4.11. varausmaksua 150€ ja tälläviikolla sain viestin että yhtiö on jättänyt konkurssihakemuksen Vaasan käräjäoikeuteen.
Jos olisi ollut luottokortti,olisin tietysti maksanut sillä ja saanut rahani takaisin.

Nyt odotellaan porukalla pesänhoitajan yhteydenottoa jatkotoimenpiteistä.
Moni on menettänyt isompiakin summia.

Otin jo yhteyttä erääseen uuteen vasta aloittavaan maahantuojaan Lahdessa mutten tavoittanut vielä.
On ILPin hankkiminen ollu vaikeaa..halvalla kun pitäs saada  ;)

Halvalla hankkiminen on aina riski peliä
Hyvä että tuo virma kaatui , mutta kohta on taas uusi yritys jonkun lapsenlapsen nimissä

Marraskuu 30, 2015, 09:08:56 ap
Vastaus #44

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Halvalla hankkiminen on aina riski peliä
Hyvä että tuo virma kaatui , mutta kohta on taas uusi yritys jonkun lapsenlapsen nimissä

Enpä usko jos vaan viimeaikojen tapahtumat saisivat enemmän julkisuutta,esim YLEn asiaohjelmat.
Alan foorumilla se tosin saa hyvinkin kylmää kyytiä mutta eihän suuri osaa kansaa tästä tiedä mitään.

Laadin tänään ilmoituksen saatavistani konkurssipesältä.Asianajotoimisto Heikkilä&Co hoitaa sitä nyt.

Tuossa lyhyt katkelma tämän aamun tiedotteesta:

Innoros Oy on asetettu konkurssiin 25.11.2015.

Ne asiakkaat, jotka ovat maksaneet tilaamansa tuotteen kokonaisuudessaan ennakkoon, ja joiden tuote on valmiina varastossa, tulevat saamaan tuotteensa.  Luovutuksesta sovitaan erikseen. Näihin asiakkaisiin otetaan yhteyttä 18.12.2015 mennessä. Tämä koskee rajattua osaa asiakkaista ja tarkka tieto luovutettavissa olevien tuotteiden määrästä selviää inventaarion valmistuttua lähipäivinä.

Niin,minähän kävin sitten perjantaina hakemassa ilmastointikojeet toiselta maahantuojalta ja siinä en kokenut ostamisen vaikeutta  :)