Kirjoittaja Aihe: Perjantai 18.09.2015  (Luettu 27544 kertaa)

Syyskuu 20, 2015, 16:41:13 ip
Vastaus #45

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kuopiolainen oppilaitos neuvoo naisopiskelijoita käyttämään peittävämpiä vaatteita turvapaikanhakijoiden takia,kertoo savon sanomat.
Lehden mukaan neuvojen tarkoituksena onpyrkiä helpottamaan islamilaisista maista tulevien 16-17 vuotiaiden poikien kotouttamista.

Ei h.....ti parempi ettei sano enenpää

Siellä Koevumäen kansanopistolla nyt on aena ollu vähä konservatiivistä ja vaenoharhaesta se henkilökunta.

Myökii siellä kun poekiin kanssa joskus reilut 40 vuotta sitten kulettiin niitä naespuolisija opiskelijoeta ihhaelemassa, ni eikö se johtajatar (oli muuten Eskelinen sekkii) soettanu polliisit aenakii pari kertoo paekalle.  :-X
-pena-

Syyskuu 20, 2015, 17:23:13 ip
Vastaus #46

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuopiolainen oppilaitos neuvoo naisopiskelijoita käyttämään peittävämpiä vaatteita turvapaikanhakijoiden takia,kertoo savon sanomat.
Lehden mukaan neuvojen tarkoituksena onpyrkiä helpottamaan islamilaisista maista tulevien 16-17 vuotiaiden poikien kotouttamista.

Ei h.....ti parempi ettei sano enenpää

Siellä Koevumäen kansanopistolla nyt on aena ollu vähä konservatiivistä ja vaenoharhaesta se henkilökunta.

Myökii siellä kun poekiin kanssa joskus reilut 40 vuotta sitten kulettiin niitä naespuolisija opiskelijoeta ihhaelemassa, ni eikö se johtajatar (oli muuten Eskelinen sekkii) soettanu polliisit aenakii pari kertoo paekalle.  :-X

Olisko ne vehkeet kannattanut pitää vielä housuissa siinä lähestymisvaiheessa?
Mistäpä se rehtorj muuten teidän aikeet tiesi.

Syyskuu 20, 2015, 17:47:06 ip
Vastaus #47

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Ei mistää, vuan kun se oli luultavasti vanahapiika ja ehkä vielä koskematonnii, nii se kuvitteli että myö viijään/raeskataan vuan ne opiskelijattaret, eikä häntä ihteesä ensinkää. ::)

Nimeltämaenihtematon polliisi (Huataesen Tuomo) sano kerrannii että "Elekee työ poejat tulla aena tänne, kun ne ei oekein tykkee tiällä teistä.".
Vaekka suurin osa tykkäs. :-\
-pena-

Syyskuu 20, 2015, 18:05:29 ip
Vastaus #48

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jottei vain käyny kuten eräässä ranskalasiessa luostarissa:
-nunna oli tullut raskaaksi ja abbedissa ihmetteli, että mistä tuo synti on tänne päässyt!
-nunna vastasi, että se poika pisti se aidanraosta tällepuolelle!  :embarassed:

Syyskuu 21, 2015, 16:13:36 ip
Vastaus #49

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Oppilaitoksen ohjeet.  :P

Toimi näin:

Pue päälle jotain tummaa, sillä turvapaikanhakija hyökkää todennäköisemmin vaaleisiin pukeutuneen naisopiskelijan kimppuun.
    Pistä huppu, huivi tai verkkohattu tiukasti päähän.
    Suojaa kaula-aukko ja hihansuut, tai pukeudu mustaksi värjättyyn mehiläishoitajan pukuun.

« Viimeksi muokattu: Syyskuu 21, 2015, 16:40:38 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Syyskuu 21, 2015, 16:55:53 ip
Vastaus #50

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kihikihi...

Ja nuorempien äiteetkin voivat saada suurimpaan tarpeeseensa...

t. Markku

Syyskuu 22, 2015, 08:19:09 ap
Vastaus #51

Kari Vähäkainu

• Vieras

Ei mistää, vuan kun se oli luultavasti vanahapiika ja ehkä vielä koskematonnii, nii se kuvitteli että myö viijään/raeskataan vuan ne opiskelijattaret, eikä häntä ihteesä ensinkää. ::)

Nimeltämaenihtematon polliisi (Huataesen Tuomo) sano kerrannii että "Elekee työ poejat tulla aena tänne, kun ne ei oekein tykkee tiällä teistä.".
Vaekka suurin osa tykkäs. :-\

Minulle tuli 80-luvulla oikein käsky poliisilaitokselle vakavaan keskusteluhetkeen kun olin kuulemma liikaa kulkenut emäntäkoulun "iltakursseilla". Keskusteuhetki meni näin:
Poliisi: Se emäntäkoululla hyppääminen saa nyt luvan loppua, sinusta on valitettu
Minä: Näytä minulle lakikirjasta kohta jossa kielletään käymästä emäntäkoululla
Poliisi: Jos se hyppääminen ei lopu niin sinulta voidaan ottaa kortti pois
Minä: Senkin lakikohdan haluaisin nähdä missä sanotaan että tuollaisesta syystä voidaan kortti hyllyttää
Poliisi (ei enää niin uhmakkaana): No jos kuljet niin ei siellä tarvi pihoilla autoa revitellä
Minä: En ole revitellytkään, aina saapuessani olen ajanut auton nätisti parkkiin ja nätisti pois lähtenyt
Poliisi: No jätä auto ainakin johonkin syrjemmälle parkkiin ettei sitä heti huomata
Minä: Voin minä oikeuksistani sen verran joustaa
Lopputuloksena molemmat oli tyytyväisiä; poliisi oli tyytyväinen kun sai tahdostansa edes hitusen läpi, minä tyytyväinen kun "iltakurssi" jatkui entiseen tapaan eli Iltakuudelta paikalle ja aamukuudelta kohti töitä.

Syyskuu 22, 2015, 08:32:24 ap
Vastaus #52

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lie pantu yöllä "kissalta lihaa piiloon". :laugh:

L&K.

Syyskuu 22, 2015, 08:38:35 ap
Vastaus #53

Kari Vähäkainu

• Vieras
Lie pantu yöllä "kissalta lihaa piiloon". :laugh:

L&K.

Kieltämättä yöunet jäi aika vähiin ;)

Syyskuu 22, 2015, 09:52:25 ap
Vastaus #54

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Rietasta se on ollu elämä näköjään aena nuissa sisäoppilaetoksissa. ::)

Ei tullu kysyä äetiltä että oliko se ollu jo samanlaesta sillon kaks- kolomekymmenluvun vaehteessa, sillon kun hiänkii oli ollu Koevumäessä jottaen tietotaetoo opiskelemassa.
Pitässii joskus käävä lonimassa siskon luona vanahat valokuvat, oesko niissä ollu kuvia niiltä aejoelta. Sen muistan että aenakii Kuopiosta oli ihan jonkun verran ennen sottoo ja sovanaekana otettuja kuvia, vuan ne kaekki kuvat kun mäni siskolle joskus kolomekymmentä vuotta sitten, ni ei ou tullu haettuva niitä sieltä skannattavaks. :-X
-pena-

Syyskuu 23, 2015, 16:17:09 ip
Vastaus #55

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Syyskuu 23, 2015, 19:15:55 ip
Vastaus #56

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442707527393.html

Tuosta tuli ohjelmakin telkkkarista tällä viikolla.
Mutta ihan samoin myös Suomalaisille löytyy ohjeita netistä kuinka toimia kun haluat matkustaa/muuttaa esim Venäjälle,Kiinaan,jonnekkin muualle.

Aikonaan kuulin semmosen väitteen että suuri osa varakkaista"pakolaisista" tulee eurooppaan ainoana tavoitteenaan saada eurooppalainen passi koska Syyrialaisella passilla ei pääse mihinkään.
Uutisissa tietysti näyteään vain niitä oikeita pakolaisia..

Syyskuu 23, 2015, 20:09:17 ip
Vastaus #57

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1442707527393.html

Tuosta tuli ohjelmakin telkkkarista tällä viikolla.
Mutta ihan samoin myös Suomalaisille löytyy ohjeita netistä kuinka toimia kun haluat matkustaa/muuttaa esim Venäjälle,Kiinaan,jonnekkin muualle.

Aikonaan kuulin semmosen väitteen että suuri osa varakkaista"pakolaisista" tulee eurooppaan ainoana tavoitteenaan saada eurooppalainen passi koska Syyrialaisella passilla ei pääse mihinkään.
Uutisissa tietysti näyteään vain niitä oikeita pakolaisia..

Juuri niin. 

Omakansa tarvitsee juuri sitä porukkaa joka sieltä /pääsee lähtemään
ja selviää hengissä tänne asti.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2015, 20:11:06 ip kirjoittanut Kimmo Riiheläinen »