Olisko ne vehkeet kannattanut pitää vielä housuissa siinä lähestymisvaiheessa?
Mistäpä se rehtorj muuten teidän aikeet tiesi.
Ei mistää, vuan kun se oli luultavasti vanahapiika ja ehkä vielä koskematonnii, nii se kuvitteli että myö viijään/raeskataan vuan ne opiskelijattaret, eikä häntä ihteesä ensinkää. 
Nimeltämaenihtematon polliisi (Huataesen Tuomo) sano kerrannii että "Elekee työ poejat tulla aena tänne, kun ne ei oekein tykkee tiällä teistä.".
Vaekka suurin osa tykkäs. 
Minulle tuli 80-luvulla oikein käsky poliisilaitokselle vakavaan keskusteluhetkeen kun olin kuulemma liikaa kulkenut emäntäkoulun "iltakursseilla". Keskusteuhetki meni näin:
Poliisi: Se emäntäkoululla hyppääminen saa nyt luvan loppua, sinusta on valitettu
Minä: Näytä minulle lakikirjasta kohta jossa kielletään käymästä emäntäkoululla
Poliisi: Jos se hyppääminen ei lopu niin sinulta voidaan ottaa kortti pois
Minä: Senkin lakikohdan haluaisin nähdä missä sanotaan että tuollaisesta syystä voidaan kortti hyllyttää
Poliisi (ei enää niin uhmakkaana): No jos kuljet niin ei siellä tarvi pihoilla autoa revitellä
Minä: En ole revitellytkään, aina saapuessani olen ajanut auton nätisti parkkiin ja nätisti pois lähtenyt
Poliisi: No jätä auto ainakin johonkin syrjemmälle parkkiin ettei sitä heti huomata
Minä: Voin minä oikeuksistani sen verran joustaa
Lopputuloksena molemmat oli tyytyväisiä; poliisi oli tyytyväinen kun sai tahdostansa edes hitusen läpi, minä tyytyväinen kun "iltakurssi" jatkui entiseen tapaan eli Iltakuudelta paikalle ja aamukuudelta kohti töitä.