Kirjoittaja Aihe: Windows10  (Luettu 14014 kertaa)

Lokakuu 02, 2015, 17:09:02 ip
Vastaus #15

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tähän mun kellarin koneeseen koittanu pariin eri otteeseen kymppiä asentaa,mutta ei vaan mene,kun pitäis kone ensin manuaalisesti päivittää.Tää kone ei oo kun pari vuotta vanhakaan ja en mä nyt mielellään tähän kymppiä ottaiskaan,mulla on jo yks kone mihin sen otin ja siihen ei saa kaikkia ohjelmia,mitä käytän koko kymppiin.

Muistasin et Henry tietää,kuinka noi "päivitetään".

Lokakuu 02, 2015, 17:35:55 ip
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Netistä löytyy mikkisoftan sivut jossa voi liittyä ms insiider ryhmään ja sitä kautta saa ekan päivityksen heti ja sitten tulee lisää päivityksiä, jos ongelmia ne kysyy koneen ja käyttäjän nimen. Kone verkkoon ja päällä niin ne etäkorjaa sen, viime pyhänä hajos kaverin läppäri ja ilmoitus tukeen niin maanantaina soittivat ja ohje Fn ja f8 pohjassa käyntiin. Pitkä buutti oli mutta kuntoon tuli.

Lokakuu 02, 2015, 18:01:06 ip
Vastaus #17

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Miten mää Henkka muistasin että nää oisit sielä koivun haarassa vain niitä korjailu aikasemmin  ::)

Lokakuu 02, 2015, 19:26:48 ip
Vastaus #18

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Joo mun Lumia joutui päivityksen jälkeen koivun haaraan ja satsi susihauleja tuli, kaveri toi omansa ja pyysi päästämään tuskistaa. No tuli uusi päivitys ja toimi, annoin tohon vastapäähän yksinhultajan tytölle. Panin täyteen ilmais pelejä ja just eilen kävi että uutta versiota pukkaa, laitoin fifin päälle ja päivitin. Likka ihan onnensa kukkuloilla, se eka päivitys oli joku Demin joka söi osan sovelluksia pois. Nyt kirjoitan w10 versiolla.

Jos tämä tökkää niin ampuma radalle ja 357 reukulla henki pois, minen jaksa leikkiä näillä.

Lokakuu 03, 2015, 05:20:55 ap
Vastaus #19

Markku Hakola

• Vieras
Voishan sitä toisaalta päivittää, kun Keksis syyn miks.
Hyvin nää  mm seiska ja kasikin vielä toimii.
Moni kuuluu olevan innoissaa, et käynnistyy nopeesti.
Harvoin ittelläni niin kiire on, et koneen aukeemisajasta elämä kii on,
joutaa sitä oottaa sen viis sekkaa, mitä aukeeminen nyt vie.

Niinhän ne on sanoneet aiemminkin, et kyllä kaikki softat toimii,
kuten vanhassakin käyttiksessä, en oikein jaksa uskoo tuota.
Juurikin noitten sopimattomuusongelmien takia vielä jossain koneessa jopa win 3.11, win 98 ja xp.

Edelleen ootttelen, et sit vasta kun on pakko.

Lokakuu 03, 2015, 09:38:17 ap
Vastaus #20

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Moni kuuluu olevan innoissaa, et käynnistyy nopeesti.
Harvoin ittelläni niin kiire on, et koneen aukeemisajasta elämä kii on,
joutaa sitä oottaa sen viis sekkaa, mitä aukeeminen nyt vie.

Jaa viiteen sekuntiin käynnistyy Windows  ?  ;D

No puhelimessa varmasti(siis WIN10),vai saako sitä myös kotikoneeseen,minä kun en enää ole Vistan jälkeen noihin yhtään tutustunut..
No on se aika nopee sitten..muistaakseni Ubuntussa luki 7s bootti.Mitä vahvasti epäilen,enkä ole näitä kellottanutkaan ;)

Mitä puhelimiin tulee,Android näyttäs boottaavan tosi nopeasti-mikä onkin minusta tärkeätä koska sammutan toisinaan puhelimen..

Lokakuu 03, 2015, 10:54:59 ap
Vastaus #21

Antti Jokinen

• Vieras
Kaverini päivitti läppäriinsä win10. Nyt ei näy kuvat eikä videot kunnolla. Hänen pitäisi nyt löytää jostain win10 yhteensopiva ajuri näytöllensä, mutta kun ei ole...

Lokakuu 03, 2015, 13:27:46 ip
Vastaus #22

Markku Hakola

• Vieras

Jaa viiteen sekuntiin käynnistyy Windows  ?  ;D

No puhelimessa varmasti(siis WIN10),vai saako sitä myös kotikoneeseen,minä kun en enää ole Vistan jälkeen noihin yhtään tutustunut..
No on se aika nopee sitten..muistaakseni Ubuntussa luki 7s bootti.Mitä vahvasti epäilen,enkä ole näitä kellottanutkaan ;)

Mitä puhelimiin tulee,Android näyttäs boottaavan tosi nopeasti-mikä onkin minusta tärkeätä koska sammutan toisinaan puhelimen..

Puhelin on sellainen ettei siihen noita "Windowseja ja androideja saa toimiin"
Kokeilin tuota käynnistymistä va täytyy tunnustaa, ettei toi viitisen sekkaa pitäny paikkaansa, meni siihen seitsemisen.
Tähän saakka noitten käyttisten käynnistymisaika oo ollu ongelma,
kun en oo keksiny, kuin sen mahdollisesti säästyvän ajan sitten hyötykäyttäis.