Harri vaikka tämä ei ole kipupalsta niin mulla sen yhden nikaman takia on kolme luutunut yhteen, särki tai ei eläimet pitää hoitaa. Missä pirussa meidän koiron kello on piilossa kun ulos pitää päästä minuutin tarkkuudella, vaimon ei tarvi laittaa herätyskelloa vaan tasan kuusi lämähtää tassu aamulla mahan päälle. Sitten 16.30 mennään ovelle ja muka en huomaa haukahtaa, ei auta vaikka yhden pinnassa käveltäis ku se on bonusta. Sitten kello kymmenen vaikka kuinka mielenkiintoista uutista tulis ulos on päästävä eikä sillä mitään hätää ole, lukee koirien fasebuukkia ja jos tykkää pissaa merkiksi että tykkää. Sekin on jännää jos mminä vien illalla käännytään oikealle ja jos vaimo vie niin vasemmalle. Tähän ei ikinä tule poikkeusta, nukkuu mun vieressä lattialla ja kun vaimo oli kovassa fulnssassa siirtyi hänen puolelle nukkumaan eikä herättänyt. Itse heräsin puoli kahdeksan aikaan ja vein ulos, silloin oli jo kova pissuhätä mutta se tiesi että vaimo on kipeä eikä herättänyt. Ne on ällistyttävän viisaita.
Vaimon kanta on lievenemään päin ja kun se kumminki herää kuudelta ja lehti pitää hakea niin pienempi koiro vois tulla kysymykseen, no se on sitten pinseri joka minikokoinen dopperi. Luis Doperman risteytti juuri pinseriä ja vinttikoiraa, no meni siihen koktailiin muutakin. Virallisesti Doberman Pinser lukee papereissa, ne ei kasva kuin max 24Kg joka on alle puolet meidän ameriikan mallista. Karvan takia meille hankittiin ja kerran tuli nuori mies joka meni kioskiin, se pudotti pannat ja kaksi dopperia istui heti. No meillä ei onnistunut, kerran panin kiinni ranta baarissa ja kun näki mut meni hyvin mutta kun lähdin käymään vessassa puolikuristava kaulalenkki meni ihan paloiksi kun tuli perään. No kotia käskyttämällä vierellä, vuoteen ei ole hypännyt sänkyyn mutta sohvalle vielä hyppää.