Kirjoittaja Aihe: Motoristien kotieläimet  (Luettu 60286 kertaa)

Joulukuu 20, 2015, 15:33:02 ip
Vastaus #60

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Meidän valkotassu hakee joskus rauhallisen paikan lavuaarin päällä olevan valolipan päältä.
Saatana ku pelästyn eka kerralla kun hänet siellä huomasin.

Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Joulukuu 21, 2015, 14:07:17 ip
Vastaus #61

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Pentti, ajaako pomppupallo saman asian.

Napahulluna on hyvä olla.

Joulukuu 21, 2015, 14:52:03 ip
Vastaus #62

Tatu Virtanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Rottis on hieno koira, vahva ja uskollinen. Kaksi ei vaan pärjää yhelle dopperille, toinen sairaala kuntoon ja toinen puri kaulaan, suihkuun ja verta ei pulpunnu. Sisko sairaan hoitaja ja tuonut mulle tikkaus vehkeet, paikalla sana kovaa ja tikit kaulaan. Silmäkään ei räpsähtynyt, koirien kuningas ei tunne kipua. Nyt elämä hiipuu mutta voi vielä ensikesän nähdä, jos mun selkä ei olisi sökö niin seuraava olis musta uros dopperi. Ne ei nuorena oikein opi, vuoden vanha uros luulee omistavansa mailman. No sehän omistaakin, isännän vaan pitää ottaa se paikka.

Tästäkin H E:n viestistä löytyy, kuten aika monista muistakin:

- Dobermanni
- Rikkinäinen selkä
- Oman paremmuuden ylistäminen

ei löydy tällä kertaa:

-Honda lippis
-Skootteri tai sillä ajo ilman kypärää
-Perämoottori
-Ampuma-aseet

Ihan vaan huomiona.

Ja aiheeseen, oma koirani alkaa jo esitellä vanhenemisen merkkejä, vaikka on vasta reilun yhdeksän vuotias. Harmi sinällään, kun siitä on tullut erittäin hyvä kaveri tytöille. Aluksi jopa pelotti, ei uskaltanut jättää keskenään vauvan kanssa hetkeksikään. Jossain kohtaa tapahtui kuitenkin kerralla käännös ja nyt ton 2.5 vuotiaan paras kaveri. On myös hyväksynyt tuon uuden lapsen (7kk). On pari kertaa käynyt jopa tekemässä itkuradion hommaa ja kertomassa vauvan heränneen. Sekarotuinen, pystykorvaa vähän isompi koira. Ihmisen paras ystävä, helposti.

Joulukuu 21, 2015, 16:52:46 ip
Vastaus #63

Jaakko Latvanen

• Vieras
Henkalla on jutut niin vilpittömät, eikä yhtennää takki pyöri, että ne on miehelle sallittava!

Mutta tuo ierikan pomppupallo alkaa jo hivottelemaan rietastelua - kahella sarvella, hyi...

jv

Joulukuu 21, 2015, 17:17:22 ip
Vastaus #64

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Minkäkokoinen lienee venttiilireikä...

Joulukuu 21, 2015, 18:06:45 ip
Vastaus #65

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tein talvena muutamana tuollaisella rikkinäisellä pomppupallolla pallomaisen jäälyhdyn.
Oli siinä naapurilla ihmettelemistä. Tosin muotti oli kertakäyttöinen, piti leikata puukolla
pois jäädytyksen jälkeen. :laugh:

L&K.

Joulukuu 21, 2015, 19:27:44 ip
Vastaus #66

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Joo, mä ymmärsin ettei yleistä keskustelu palstaa olekkaan. Pistän palomuuriin eston tänne, jos olen valehdellu jotain kannan siittä vastuun. Huumori miehille Hyvää Joulua, toisille risuja. Korhosen tankin korjaus joka ei tule kestämään toivon onnea, heippa.

Joulukuu 21, 2015, 19:46:32 ip
Vastaus #67

Antti Jokinen

• Vieras
Joo, mä ymmärsin ettei yleistä keskustelu palstaa olekkaan. Pistän palomuuriin eston tänne, jos olen valehdellu jotain kannan siittä vastuun. Huumori miehille Hyvää Joulua, toisille risuja. Korhosen tankin korjaus joka ei tule kestämään toivon onnea, heippa.

Henkka, sun jutut luen aina!  ;D

Hyvää joulun odotusta sulle ja dobermannille.

Kunnioittavasti,
Antti Jokinen

Joulukuu 21, 2015, 19:54:43 ip
Vastaus #68

Antti Jokinen

• Vieras

- Dobermanni
- Rikkinäinen selkä
- Oman paremmuuden ylistäminen

Meiltä on monella tyylillä tälle palstalle kirjoittavia, eikä kukaan ole toistansa parempi, pikemminkin päinvastoin!
Ilman Henryn dobermannia olisi meidänkin maailmamme turvattomampi, niin no, öh tai ainakin harmaampi.  ;)

Joulukuu 23, 2015, 13:22:39 ip
Vastaus #69

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos kannustuksesta, palasin hetkeksi vastaamaan Pertun yksityis viestiin joka ihme ja kumma tuli kokonaisena mun spostiin.

Hyvää Joulua vaan, nyt katon reitittimen palomuurin ku windowssin ei näköjään toimi täydellisesti.

Joulukuu 23, 2015, 20:55:51 ip
Vastaus #70

Risto Saastamoinen

• Vieras
Älä älä Henkka alistu tuolle.

Ajattele dobberimaisesti.
 Vetäydytkö häntä edellä koppiin ja vedät luukun kiinni perässä, vai väläytätkö kulmahampaita ja urahdat merkitsevästi ?    >:(

Kuinkas se sun dopperi tekis ?   ::)    Nii i. Tee samoin.

Just. Jollain ollu taas huono päivä (tai yö) mutta älä anna sen tarttua, Henry.

Joulukuu 26, 2015, 03:35:35 ap
Vastaus #71

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tulin vielä vilkaisemaan, Dopperia ei saa koirankoppiin edes puskutraktorilla. Karhukoiralle se rakennettiin ja kuono ulkosalla koska saa tulla ulos. On varmaa ettei kaikki saa ottaa noin kovaluontoista koiraa, minä sain ja tein siittä lampaan. Käskyä tottelee ja sitä on vaikea peruuttaa, loukkaannun jos se ei sovi kaikille. Mökillä on katsottu rajat, pienten lapsien kanssa leikkii rannassa. Ei ui mut jos vaimo sukeltaa hakee rantaan, olen Pohjanmaan mies enkä moisesta tykkää. Vaikka on selkä kipeä niin nenä siirtyy takaraivon pyolelle. Mä viihdyin täälä foorumilla, jutut oli hyviä mutta nyt korpes niin.

Joulukuu 26, 2015, 09:39:25 ap
Vastaus #72

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Tervetuloa takaisin  ;D

Joulukuu 26, 2015, 14:57:52 ip
Vastaus #73

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hei

Meillä kaksi noutajaa, yksi ajokki ja kaksi kissaa. Kaverukset kuvassa.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Joulukuu 27, 2015, 08:06:29 ap
Vastaus #74

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Meillon kissoja. Se on tuo Matti semmoinen köllykkä, joka ei tykkää liikkua, mutta ruoka maistuu. Iso elukka, mahtava maha. Sisäkissojahan nämä ovat, ja kun välillä pääsevät ulos niin ei Matti siellä juoksentele eikä leiki. Kävelee lähimmän ruohotupon äärelle, asettuu siihen viereen ja alkaa mussuttaa. Jos oikein on mukavan auringonpaisteinen ilma, niin saattaapa köllähtää selälleen ja ruveta nokosille. Eikä meinaa laihtua, ei sitten millään.

no Huh huH O__O

Jos sohva on "ihmisten mittakaavassa"  kooltaan-tuo Matti on kyllä varsinainen Karvisten Karvinen  ;D
Yhellä mun kaverilla pohjammaalla on myös samannäköinen(jo 2. menossa)jytäkkä maatiaiskissa ja vissiin minun antama nimikin-Karvinen.
Me täällä etelässä kyllä kutsutaan sitä omistajaakin(Esko) Karviseksi nykyään eikä se tykkäää siitä vissiin ollenkaan.

Haukkumanimi juontaa varsin kaukaa.Me oltiin joskus kauan sitten(eri aikaan)kotipalvelufirmassa töissä ja tää Karvinen sai nimen yheltä topakalta ja hyvin sanavalmiilta naisasiakkaaltaan,jonka mielestä hän oli semmonen hiukan laiskanpulskea,enempi tuvan puolella ja hellan pangolla viihtyvää tyyppiä kuin touhukas ja tomera talonmies  :)

Onkos Masalle (kissalle) lasagne maistunut  ;)
Ja osaa näköjään katsoa telsuakin   :D

ps. Niin minulla ei ole mitään kotielukoita.Metän eläimet saa riittää.Ja noon paljo huolettomampia hoitaa  :)
Eilenä vein oravalle maukkaita omenlohkoja -hieman myöhässä jouluateriaksi.
Saapa nähdä kelpaako ne nyt jäisinä ja löytääkö ne aidan päältä-vaki kulkureitiltään naapurin tallin vintin ja yhden minun puolella olevan pesäkuusen väliltä.. :-\
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 27, 2015, 08:09:58 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »