Kirjoittaja Aihe: Kateutta taas poijille  (Luettu 10628 kertaa)

Heinäkuu 11, 2015, 17:59:49 ip
Vastaus #15

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Olisit nähny kun syötiin tyrnimarjoja, ensin pelkäsivät että on alkoholia vaikka itse puskasta söivät. Kun kerroin että yhdessä on yhtäpaljon vitamiinejä kuin appelsiinissä alkoi maistumaan, keräsivät kavereilsa pari kerttakäyttö mukillista. Osaavat arvostaa kaikkea mikä on terveellistä, tulivat kerään mustikoita tosta mun talon takaa kun kerroin että ne parantaa näköä ja ovat hyviä moneen ruokaan. Kyllä ne osaa netistä tutkia ja kun löysivät vadelmia sain kuvan puhelimeen ja kysyisivät voiko niitä syödä, taas kehuin ja paljonhan ne niitäkin keräsivät. Ei kelpaa krilliruoka eikä pitsat, suklaa kelpaa.

Heinäkuu 11, 2015, 18:54:49 ip
Vastaus #16

Jaakko Latvanen

• Vieras
Reijolla se ois tiijossa oikea vastaus monia askarruttavaan ja suuntaan liittyvään kysymykseen.  En kuitenkaan kysy, ko sen kysyminen osottas yhtä hyyvvää makua ja tilannetajua ko Kimmo Tiilikaisen puhe tankomarkkinoijen avajaisissa.

jaakkovaakko

Heinäkuu 11, 2015, 19:15:31 ip
Vastaus #17

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Reijolla se ois tiijossa oikea vastaus monia askarruttavaan ja suuntaan liittyvään kysymykseen.  En kuitenkaan kysy, ko sen kysyminen osottas yhtä hyyvvää makua ja tilannetajua ko Kimmo Tiilikaisen puhe tankomarkkinoijen avajaisissa.

jaakkovaakko

Kyllä se poikittain on niillä. On tullut tutkittua.

Heinäkuu 11, 2015, 20:10:33 ip
Vastaus #18

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Virheellinen tieto, en ole koittanut mutta nähnyt kun saunan pesään lisäsin puita. Kauhea kirkuminen mutta vanhin (25V) ei peitellyt mitään, kyllä mä sen verran biolokiaa tiedän. Mutta lappalaisilla on ja syynä ettei ahkiossa mene lumi sisään, kiristyy vaan kun levittää.

Heinäkuu 11, 2015, 20:20:10 ip
Vastaus #19

Risto Saastamoinen

• Vieras
Virheellinen tieto, en ole koittanut mutta nähnyt kun saunan pesään lisäsin puita. Kauhea kirkuminen mutta vanhin (25V) ei peitellyt mitään, kyllä mä sen verran biolokiaa tiedän. Mutta lappalaisilla on ja syynä ettei ahkiossa mene lumi sisään, kiristyy vaan kun levittää.
Henkka, salaa oot kurkistellu kainalos alta kiukaan eessä kumarrellessas, sulla se virheellinen tieto on kun oudosta kulmasta oot  nähny. Ite en ole päässy tutkimaan mutta jo vuonna -62 Jussi-setä puhui asiasta joten se lie varmaa tietoa

Heinäkuu 11, 2015, 21:00:56 ip
Vastaus #20

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En mä ny niin vanha ole etten näkis selvää asiaa, se on totta et pikkasen salaa katsoin. Kuka ei olis katsonut, käsi sydämmelle. Tämä vanhin on saanut vakipaikan Wärtsilästä ja asuu Vaasassa, neito on ainut joka on mua pussannu poskelle jopa vaimoni nähden. Lienee suurin kunnian osoitus ns. vieraalle miehelle, asuminen Suomessa on vienyt suurimman hävelisäidyy mennessä. Ekan kerran kun vaimoni saunotti oli kova työ että tytöt ottaa pyyhkeen pois, pyyhkeet lähti ja vihtaa tuli. Pelkona että mä tuun vihtomaan.

Heinäkuu 11, 2015, 21:07:45 ip
Vastaus #21

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Muistatko Henkka oliko sulla housut jalassa kun kävit sitä tulta kohentelemassa ? Meinaan, joku syyhän siihen kirkumiseenkin täytyi olla   ;)

Heinäkuu 11, 2015, 21:31:00 ip
Vastaus #22

Jari Eronen

• Vieras
Tota, kaikki tunteet kun ei ole minulla hallussa, miksi pitää olla jollekulle kateellinen. Voiko kokea sensijaan myötäiloa. Kääntäen, kokeeko joku tehdessään jotain, että motiivi on se, että siitä tekemisestä ollaan kateellisia?

Jaa, tietysti pitäisi ensin määritellä mikä ja mitä on kateus.

Heinäkuu 11, 2015, 21:51:59 ip
Vastaus #23

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tietysti oli farkut jalassa, jos ei olis ollu olisivat kirkumisen tilalta nauraa kikattaneet.

Heinäkuu 12, 2015, 11:42:40 ap
Vastaus #24

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin

jaakkovaakko

:)
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781