Tuo diabetes lääkkeiden korvaus nosto on paha, itse sairastin vuosia tietämättä ja sain oheissairauksia. Tilanne paheni niin että muuttui pistoshoitokseksi, olen kärsinyt sydän oireita ja muutaman pahan tulehduksen jotka hoitoineen sairaalassa maksoi monin kertaisesti nuo lääkkeet jotka sain työnantajan sairasvakuutuksesta. Oireita oli ja miksi ei otettu koetta sormenpäästä joka maksaa 50senttiä, sitä voi elää melko oireettomana ja eläkeläisellä 80€ kuussa voi olla liikaa. Mulla on naapuri joka sanoo eikö ole hyvää hoitoa diabeetikolle kun ei ole rahaa ruokaan, no eipä ole kun itseltä tuli kaikki läpi tai oksensin enkä tohtinuut paljoa pistää. Olis pitänyt pistää kun tulehdusarvot yli 400 ja ukko kuivu, 7L ekana päivänä suoneen ja neljännestä tipasta insuliinia.
Mutta se vero, itse kierrän ja moni vanha ukko panee liikenteestä poistoon. Onko oikein maksaa veroa pelistä joka on veteraani museossa ja vappuna ajetaan pieni lenkki. Sanotaanko että tunnen kymmeniä jotka tekee näin, eikä edustajat vastaa spostiin paitsi Soinin joku automaatti. Pelit haetaan museosta pois ja halkaistaan hallin seinälle, riittääkö vai tuleeko puolivero.