Sitten on myös niitä jotka eivät näe lastensa toimissa mitään väärää vaan heristelevät sormeaan kaikille muille:
http://sakutimonen.com/2015/03/sormennayttajan-puheenvuoro/
Näin se homma toimii.
Syyllinen tähän suurempaan rikokseen eli rasismiin on löydetty: Törppö valokuvaaja.
Pitäisköhän tulkin opetella vähän muunkinlaisia kommunikointi ja tulkkaus tapoja kuin keskisormen näyttely? Sen näyttäminen ei kuulu yleisesti hyväksyttäviin oikeudenkäynti tapoihin, eikä myöskään joukkoraiskaukset sivistysvaltioiden tapakulttuuriin.
Minkähänlaisen tuomion tämä sakutimonen langettaisi tällä raiskatulle tytölle?
Niinpä niin.
Oikeussalin ulkopuolellahan tuo tapahtui, eikä se ollut käsittääkseni osa oikeudenkäyntiä vaan aivan eri juttuun liittyvää huonotapaista näkemysten vaihtoa.
Tässä jutussa ei ollut kyse joukkoraiskauksesta, vaan oikeussalin ulkopuolella tapahtuneesta hätiköidysti langetetusta kunniaa loukkaavasta väitteestä jossa ei Timosen mukaan ollut perää. Eipä tuo Timonenkaan lähteitään paljasta, mutta luottaisin hänen juttuunsa enemmän. Omalla nimellään sentään kirjoittaa.
En tiedä mitä mieltä Timonen on joukkoraiskausten tuomioista. Jos kiinnostaa niin siitä vaan sähköpostia laittamaan, ehkä hän osaa siihen itse vastata. Itse olen sitä mieltä, että joukkoraiskaus on rikoksista pahimmasta päästä. Pois maasta on minun näkemys asiaan, jos siis ovat ensimmäisen polven maahanmuuttajia ja heillä on jokin paikka johon heidät karkottaa.
Vaikka raiskaus onkin vakava rikos, ei se kuitenkaan ole millään tavalla syy levittää valheita henkilöistä jotka ovat asiaa käsittelemässä. Kyllä se on kumma jos oikeussalin henkilökunta joutuu pelkäämään maineensa puolesta, kun rikoksia käsitellään.