Kirjoittaja Aihe: Oikeus päivärahaan  (Luettu 8970 kertaa)

Huhtikuu 14, 2015, 07:02:23 ap
Vastaus #15

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Moron!

No Harri-miten kävi kulukorvauskiistassasi?

t. Markku

Tainnu Harri jäädä yöksi sinne että saa sen päivärahan ;)

Kyllä se alunperin on ns. komennusmiehiä varten sovittukkin ja matka-ajan korvauksetkin omine kiemuroineen käy selville tuosta aiemmasta.
Asia on varsin yksiselitteinen,varsinkin kunhan ko. alalla sovellettavan sopimuksen ensin selvittää.Ei tänä päivänä voi enää tuommoisesta tulla kiistaa,siinä on turha vedota ainakaan tietämättömyyteen.Työnantajapuolelta.
Päivärahan on tarkoitus kattaa vieraalle paikkakunnalle majoittumisesta aiheutuvia kuluja-muistutan vielä kerran  :)

Olen silti nähny tapauksia kun miehet yrittää säästää siitä kotiinviemistä ja syö koko viikon vaikka koiranmakkaraa niin ei mene montaa markkaa kassasta.Toiset taas huuhtoo kurkkunsa niin hyvin että jää velkaakin seuraavaan tiliin.

Huhtikuu 14, 2015, 18:42:45 ip
Vastaus #16

Harri Kauranen

• Vieras
Kyl kaverikin on saannu päivärahan matkakorvauksen ja vielä matkatunnit,kyl ne kuulemma kuuluu,oli mikä liitto hyvänsä.Ainakin mä kaikki noi merkkasin tunteihini ja jos ei mee läpi,kyllä meidän liiton ukot pistää meneen ne läpi.

Huhtikuu 14, 2015, 21:56:38 ip
Vastaus #17

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Kyl kaverikin on saannu päivärahan matkakorvauksen ja vielä matkatunnit,kyl ne kuulemma kuuluu,oli mikä liitto hyvänsä.Ainakin mä kaikki noi merkkasin tunteihini ja jos ei mee läpi,kyllä meidän liiton ukot pistää meneen ne läpi.

No sitten teillä on ihan reilu meininki  :)
Hyvähyvä  :)

Huhtikuu 15, 2015, 05:39:57 ap
Vastaus #18

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Paikalla

Asiaa! Noin pitää toimia!

t. Markku