Kirjoittaja Aihe: Kaatopaikalla on ja pysyy  (Luettu 13277 kertaa)

Syyskuu 25, 2014, 11:30:30 ap
Vastaus #15

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu

Syyskuu 25, 2014, 13:44:38 ip
Vastaus #16

Risto Nurmi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Risto Nurmi
sihteeri
VMPK ry

Syyskuu 25, 2014, 14:24:14 ip
Vastaus #17

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
noi kaatopaikat on kyllä just sellasia paikkoja että ne pyytää ja kannustaa mua lajittelemaan jätteeni jottei niitten tartte nähdä sitä vaivaa, mutta kun mä pyydän niiltä saada jonku kuppase polkupyörän renkaan paskakasasta niin eipä se vaa käy millää..tai sitte ne pyytää sellase hinnan että saa kaupastaki. tää on sitä oikeeta kierrätystä. heitetää sekajätteesee vaa kaikki metallitkin =)

On kyllä tullu pelastettua monen moisia tavaroita kaatikselta/romuttamolta/jätteenkeräyspisteeltä mutta kyllä se niin varkain täytyy nykyään tehdä.
ymmärrän hyvin toki sen että se on niiden bisnes, mutta jos olis valmis maksamaankin niistä jotain, niin ne silti joko ylihinnoittelee romunsa tai kieltäytyy vedoten kaikenmaailman lakeihin. Silti ne voi lahjoittaa vaikkapa kuvataidekoululle romua askarteluun ::)

Helmikuu 21, 2015, 01:07:52 ap
Vastaus #18

Jari Vanhanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mopoja, Tällä viikolla tuli käytyä kaatiksella,,,, >:(

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 21, 2015, 01:10:21 ap kirjoittanut Jari Vanhanen »
< -83 Raisu
     Samoha

Helmikuu 21, 2015, 12:35:23 ip
Vastaus #19

Petri Nippala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minä olen onnistunu vaihtamaan romuu pariin otteeseen romuasemalla viemällä jotaan käyttökelvotonta tilalle.

Helmikuu 22, 2015, 10:58:28 ap
Vastaus #20

mikanurminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienoa että Mitsin kohtaloksi ei sitten tullutkaan uusiokäyttö, ainakaan vielä! Itse huomasin takavuosina työmatkalla Vehmaalla maatalon pellonreunan metallikeräysasasta pilkistävät kromatut putkenpätkät jotka sitten kuuluivat -74 IC Jupiteriin(etuiskarit)! Löytyi itse asiassa koko pyöräkin paitsi toinen sylinterikansi, ja sieltähän löytyi K-55 runko ja tankkikin vielä. Vein sopimuksella romukauppiaan kanssa kasaan tilalle vanhan puhkiruostuneen mutta pirun painavan kiukaan, tuskin kiloissa ainakaan romukauppias hävisi tuossa vaihtokaupassa.
Kannattaa olla silmä tarkkana liikkuessa, unohtamatta liikenneturvallisuutta muitten suhteen, tietty!
Terveisin,
Mika Nurminen
Uusikaupunki
p. 040 547 6828
mikaonurminen@gmail.com