Kirjoittaja Aihe: Irti tupakasta  (Luettu 9099 kertaa)

Joulukuu 06, 2013, 01:09:31 ap
Vastaus #15

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Yhtään inserttiä lukematta väitän; vaihda vanha kunnon rööki pillereihin ja kuolet 5 vuoden päästä Nicorettinelletintin myrkkyihin, eli tupruttele vaan rauhassa kuten 90-vuotiaiksi elävät intiaanit ;)
Mutt kyll se esim.  Steve kuoli tupakkaan ja miljoonia  muukin  http://www.dailymail.co.uk/news/article-2109709/Steve-McQueen-opens-doors-California-home-intimate-photo-shoot.html

Joulukuu 06, 2013, 05:41:54 ap
Vastaus #16

Hannu Kylli

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsennumero 2573
Yhtään inserttiä lukematta väitän; vaihda vanha kunnon rööki pillereihin ja kuolet 5 vuoden päästä Nicorettinelletintin myrkkyihin, eli tupruttele vaan rauhassa kuten 90-vuotiaiksi elävät intiaanit ;)
Minäkin muistan tämän tyylin niiltä ajoilta kun itse poltin... siis en uskaltanut lukea mitään kielteistä tupakasta.

Joulukuu 06, 2013, 12:42:31 ip
Vastaus #17

Markku Hakola

• Vieras
Ite kyllä pääsin helpolla irti tupakasta, kun äsken kessulla kävin,
ei mitään vaikeutta jättää tumppia tuhkiksee ja ilman mitään pillereitä tai laastareita.
Joka kerta se on ollu yhtä helppoa.

Sikstoisekseen kun tilastoja laaditaan ja niitä tulkitaan,
niin kumpia lienee enemmän, tupakoimattomia vai tupakoivia kuolleita.

Joulukuu 06, 2013, 17:16:38 ip
Vastaus #18

Antti Jokinen

• Vieras
Tiedä noista tilastoista, mutta minä olisin jo kuollut jos en olisi tupakkaa ajoissa jättänyt. Sen verran paha ahtauma oli viime kesänä (95%).

Joulukuu 06, 2013, 17:40:02 ip
Vastaus #19

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Niitä on vissiin vieläkin semmosia jotka ei usko, että tilastollisesti on tojistettu tupakoivien kuoleminen nuorempana kuin tupakoimattomien.

Niinno, onhan niitäkin jotkei usko ilimaston lämmenneen.

Sannoohan ne niinkin, että uskossa on hyvä olla.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2013, 10:57:00 ap kirjoittanut Timo Junno »
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Joulukuu 06, 2013, 21:59:08 ip
Vastaus #20

Anssi Tötterström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mopetilla mennää... jäsen 5030
-95 loppuvuodesta alkoi ketuttamaan ja lopetin sauhuttelun. Lopettaminen oli helppoa kun mulle valkes että mä en enää halua polttaa, ei siihen mitää korvaavia aineita tarvittu. Se on sällit tahdosta kiinni.

Joulukuu 07, 2013, 11:03:48 ap
Vastaus #21

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Varmaan se on paras konsti lopettaa, ettei paa tupakkia suuhun vaikka mieli tekiskin.

Tunnen muutaman semmosen tupakinpolton lopettajan, jotka vätkyttää purkka, ottaa taplettia ja liimailee laastareita ettei vaan alakas tekkeen mieli tupakkia. Sehän on vähän sama kun yrittäs raitistua ja haluais pysyä humalassa ettei alakas tekkeen viina mieli.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''