Kirjoittaja Aihe: Johan taas pihdit löysin  (Luettu 14297 kertaa)

Toukokuu 15, 2013, 21:13:01 ip
Vastaus #30

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kiia Seed, halvalla ei saa rautaa sanoi korjaaja. Emäntä ajaa vuodessa max 4000Km joten eiköhän tuo mene mun hautajaisten jälkeiseen aikaa ku seuraavat poksahtaa, mulla on niin hyvä luottokorjaaja että ei ole hinnan kiroissa. Olen aina ollut tyytyväinen ja aina korjataan niinku hyvin koska olen itse entinen raskaskoneasentaja ja Volvo oliko F12 urakka aika oli kolme päivää ja multa meni 5 päivää niin pihalla oli odottamassa mulle uusi jotta saa ajaa miljuuna kilometriä.

Toukokuu 15, 2013, 21:27:51 ip
Vastaus #31

Juha Helminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pallonivelet kuten alapallo- raidetangonpäät eivät ole muovia edes pohjanmaalla sanoi se korjaamon setä mitä tahansa.

Annoin tuon vinkin siinä ymmärryksessä, että tällä sivustolla kävijöillä on hallussa muutakin kuin liikennesäännöt auttavasti, eli on kiinnostusta ja halua fiksata omia ajoneuvoja. Ilmeisesti tuo "leikkimiseen" viittaminen osoittaa sen, että näin ei ole kaikkien kohdalla vaan arvostetaan enemmän Visalla fiksaamista. Mikäs siinä. Leiki niiden kanssa, minä korjaan itse.

Toukokuu 15, 2013, 22:00:24 ip
Vastaus #32

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
On kyllä paha tossa pihalla panna kaikki kulmat kohdilleen eli muutaman kympin säästö ja satasien kummit kuluu pilalle, säästö siis tuleeki kalliiksi. Mutta kaikki tekee niinkuin haluaa ja mä olen ruuvannu autoja ihan työkseni ihan tarpeeksi, moon eläkkeellä ja nautin elämästä vaikka oonki kipeä. Kummit on Vianorilla ja vaihdetaan kun haluan, vene on venehuollossa talvet ja huomenna tuodaan huollettu vene rantaan tänään kävin sen vahaamassa. Helppoa kuin heinänteko, ei mun enään tarvi ryömiä autonalla. Pääsen tässä tietokoneella paljon paremmille palkoille ku ährätä auton alla, tämä on mun valinta.