Kirjoittaja Aihe: Häiriötä käynnissä  (Luettu 3859 kertaa)

Joulukuu 10, 2012, 08:02:24 ap
Luettu 3859 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
No moron
Mulla on tossa tallissa tommonen Hondan skootterimopo.Lähtee hyvin kyllä käymään,kestää kaasuakin melkein puoleen kaasuun,mutta kun tarjoot enempi kaasua,sammuu.Kaasari on putsattu ja päälisin puolin kaikki on ok.Siis kun polkaset,käynnistyy välittömästi.Mutta ei kestä kierroksia,ehkä parituhatta jenkaa ja ei enempää.

Joulukuu 10, 2012, 08:12:18 ap
Vastaus #1

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Oisko imuvuotoa jossain, jos on kuminen kaasarin kurkku voi olla hapristunut ja tietysti voi olla liian pieni suutinkin jos booailee, kokeiles esim starttispreillä mopon käydessä suihkutella imukaulan alueelle, jos kierrokset nousee on imuvuotoa jossain.
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Joulukuu 10, 2012, 10:47:07 ap
Vastaus #2

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pakoputki tukkeessa?

Joulukuu 11, 2012, 15:48:53 ip
Vastaus #3

Henri Riekki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pakoputki karstainen, tai bensahana ei toimi. Taitaa olla alipainehana. Jos nelitahti niin jälkimmäinen todennäköisempi

Joulukuu 12, 2012, 21:02:05 ip
Vastaus #4

Tommi Sipilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla keksi skootteri aikanaan vastaavat oireet, vieläpä kaupan lähellä. Huollossa totesivat että suuttimessa oli vesihelmiä. Mutta jos oot suuttimen kerran putsannu nii tuskin se siitä, ellei oo oikeen vetistä bensaa. Toisaalta mulla nelari mopo aikanaan teki sen, että yhtäkkiä ei suostunu toimimaan ku tyhjäkäynnillä. Syyksi selvis kärähtäny CDI.
Aim low and achieve your goals

Honda CX-500 1981
Tunturi Super Sport 1978 (ikuisuus projekti)