Kirjoittaja Aihe: Suzuki k11  (Luettu 3947 kertaa)

Marraskuu 22, 2012, 14:03:42 ip
Luettu 3947 kertaa

Jaakko Kallio

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Projektina olisi entisöidä Suzuki k11 vuosimalli muistaakseni 65. Moottori on tällä hetkellä levällään. Mistä löydän laakerit ja stefat?? Oon hakenut teollisuusliikkeistä sellaiset laakerit, jotka ovat ns. yleismittoja. Harmia aiheuttaa se, että esim. yksi kampiakselin kolmesta laakerista on speciaalikoko. Toinen ongelma on vaihteiston toisen pääakselin (kytkimen) kuulalaakeri, sekin on speciaali. Ja stefojakaan ei tunnu oikeen löytyvän.. tai sitten tiivistekeskuksen myyjää ei vain kiinnostanut.. :(

Jos joku tietää jotakin mistä voisi löytyä, kuulisin oikein mielellään.

Marraskuu 22, 2012, 15:55:13 ip
Vastaus #1

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eihän vielä tämä cmsnl.com ole tuttu? Näyttää vaan merkitty K11:set USA-malleiksi, onko nämä meillekin tuodut niitä?

http://www.cmsnl.com/suzuki-80k10-k11-k15-1968-usa_model15911/partslist/81151.html#results

Vieläkö Crooks-Suzuki on kova sana, kuten vissiin joskus?

Mulla on muuten PDF:nä Moottori-Urheilu -lehdessä 5/66 ollut K11-koeajo. Jos haluat sen, niin pistä sähköposti vaikka yyveenä.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 22, 2012, 15:57:13 ip kirjoittanut Pauli Ylikoski »
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Marraskuu 22, 2012, 20:52:49 ip
Vastaus #2

Jari Hirvonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Projektina olisi entisöidä Suzuki k11 vuosimalli muistaakseni 65. Moottori on tällä hetkellä levällään. Mistä löydän laakerit ja stefat?? Oon hakenut teollisuusliikkeistä sellaiset laakerit, jotka ovat ns. yleismittoja. Harmia aiheuttaa se, että esim. yksi kampiakselin kolmesta laakerista on speciaalikoko. Toinen ongelma on vaihteiston toisen pääakselin (kytkimen) kuulalaakeri, sekin on speciaali. Ja stefojakaan ei tunnu oikeen löytyvän.. tai sitten tiivistekeskuksen myyjää ei vain kiinnostanut.. :(

Jos joku tietää jotakin mistä voisi löytyä, kuulisin oikein mielellään.

Onko takavalon linssi ehjä?
Minulta löytyy uusi käyttämätön pisteosa. ;)

Marraskuu 23, 2012, 11:03:12 ap
Vastaus #3

Jarno Aheinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "Kasikymppiset" kuuskytä/seitkytä-luvuulta
Onko toi kytkimen laakeri oikeesti sökö? Meinaan turhahan sitä on vaihtaa jos ei vikaa ole. Muistelisin että A80:n kytkin akselin laakeri olis sama, eli löytyy nakkilasta n. 50 euron hintaan, tuo kampuran laakeri voikin olla hankala, stefat kyllä pitäis löytyä ASIALLISESTA laakeriliikkeestä :)

Mulla on tuollaiseen parikin konetta jos jotain osasia tarvii, löytyy myös putki, tankki, jne... Mielellään vaikka sopivasti kerralla.
Kaikkien jälkeen tänne on jäänyt tekemättömiä töitä.. mutta pitää sitä ny kuitenkin kokeilla...