Kirjoittaja Aihe: Jos joskus saisi tuollaisen---  (Luettu 43497 kertaa)

Marraskuu 16, 2012, 13:17:51 ip
Vastaus #90

juha leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pena.. taitaa olla kuvamahapulaatio, mutta ei se Daytona olisi ollut "kuin hanska käteen" tuollakaan vartalolla. Tuo mäkkäri aerodynamiikka voisi kyllä muotoutua kahden puolessadan kilsan vauhdissa sellaiseksi Porschen perää muistuttavaksi? Ja myykää ne laakerit noihin kottareihin kun ne varmaankin sadan kilsan välein tarvitsee vaihtaa?

Marraskuu 16, 2012, 20:58:38 ip
Vastaus #91

Mika Komulainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei oo numeron perusteella vesipumppuun. Myös tuo akseli rakenne viittaa johonkin muuhun, koska akseli on lyhyt tumppi toisesta päästä. Oikeastaan voi sanoa, että akseli ei edes tule läpi asti.

Vesipumppun laakeri SKF 393758 C

Nämä laakerit meni jo(varattu) yhdelle Saab miehelle.

Sitten tuulettimen laakeri kuten epäilit.Luulen että ei helposti löydy enää noita SKF:nä.Voisi olla kiinostusta Ruotsinkin SAAB-kerholla.

Marraskuu 16, 2012, 21:59:28 ip
Vastaus #92

Kari Korpelainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä on se täysin tavoittamaton haave. Lancia Delta S4, luonnollisesti Martini Racing värityksellä.

Se rätinä, pauke, ulina ja lieskat pakoputken päässä syöpyi pojanklopin mieleen pysyvästi B-ryhmäläisten aikoihin. Ja kuskina piti olla tietysti Henri Toivonen.

Tässä vielä S4 tositoimissa.

LANCIA DELTA S4 Group B pure Sound Hillclimb Bergrennen - Special Remastered Version
Kuukausi sitten olin San Marinossa katsomassa Rally Legendiä. Siellä noita S4:sia oli 5kpl, useampi Martini-väreissä.
Historic-luokan voitti Markku Alén Lancia 037:lla.

Marraskuu 16, 2012, 22:29:58 ip
Vastaus #93

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Piti käydä katsomassa filminpätkää tuosta Rally Legendistä. Siellähän on ollut muutakin mielenkiintoista kalustoa. Fiat Mirafioria, Audi S1, jne.

Pitääköhän tässä alkaa ehdottelemaan rouvalle Italian matkaa. Onneksi vaimo on kova Italia-fani, niin sitähän ei koskaan tiedä.
Kahden pytyn loukussa.

Marraskuu 16, 2012, 23:04:52 ip
Vastaus #94

Jari Räsänen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei, tää mikkää ruoska oo tää on Tunturi Taikeri!
Jos mahtavaa rallipätkää (no on siinä moottoripyöräilyäkin) haluaa kattoo niin ostaa / kattoo youtubesta keep on rolling 1 ja 2 mahtavia suomalaisia elokuvia, mulla on toinen noista.
EDIT: Tässä kakkososa, tulee jokaisesta jarrun vinkasusta ja yleisön lausahduksesta kylmiä väreitä ja muistoja. tää on paljo parempi ja tää on kassulla mulla. Keep On Rolling 2
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2012, 23:13:23 ip kirjoittanut Jari Räsänen »
2-pyöräset:
Tiger 84,85 S,87,87 S
RottaChopperpappis -72
Suzuki s1 80cc
Ken taigerilla ratsastaa, se lannalta haiskahtaa.

Marraskuu 17, 2012, 10:55:51 ap
Vastaus #96

Jukka Vaahtoluoto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No, jos sais Hondaan -84 1200 uuden virtalukon, niin johan sitä siinä, eikä se vaimokaan ruma ole. Kaikesta huolimatta pakko on lainata vähän Charles Bukowskia: " Nuoruus, sinä paskiainen, mihin katosit".