Tunturin kytkin ei oo kyllä mulla ollu lainkaan ranttu, sopiva momentti on mulla tullu aina sillain, kun on laitettu hammasrattaitten väliin meisseli stoppariksi ja väännetty semmoseen momenttiin että rupee kytkin pyörimään kampiakselin mukana, vetotapin säätö ei oo tarkka, kunhan se on oikeen päin (lättänä puoli taaksepäin) ja kytkin vaijerin kanssa rittää säädöt niin hyvä on.
Tästä saattaa kyllä useampi harrastaja älähtää, mutta noin se on toiminu hyvin, eikä oo luistanu es täys-synteettisillä öljyillä.
Uudet levyt ei es maksa montaa euroa, eli ne voipi huolettaa vaihtaa kun kerran kytkintä irti käyttää.
Sokka kohta on vähän kaks tulkintainen: jos iso sokka ei mene niin keskimutteri on auttamatta liian löysällä, tosin luulen, että puhuit siitä vetotapin sokasta, mulla se ainakin on tarpeeks lähellä kun laittaa sen sokan reiän sen mutikan hahlojen kohalle, jos se ei muka mee niinkään syvälle niin sitten on kyllä mahollisesti jo vääränlaista osaa paikollaan.
jos kone on irti niin samalla vaivallahan siitä vaihtaa ne kampuran laakeritkin.
Tunturissa moottori remonteissa kaks isointa hommaa tuntuu olevan moottorin irti ottaminen ja öljyjen pois valuttaminen (tosin jälkimmäinen siitä syystä kun ne ei koskaan valu kaikki ulos.
Jos muuten jollakin on SS:n pyttyjä nurkissa ylimääräisiä niin mulle voi kaupata yhtä, mielellään viilaamatonta, muuten kunnolla ei oo väliä. (tosin mielellään ei-kovin-monesti porattuja)