Kirjoittaja Aihe: Pussihousut?  (Luettu 23683 kertaa)

Lokakuu 05, 2012, 08:19:44 ap
Vastaus #30

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Tiakonaalihousuja näytti olevan Jalavan kaupassa. Nahkaisia ei näkynyt.

Jalavan kaupassa näytti olevan ainakin lasten kokoja. Käyvät niin pienille jotka eivät vielä ymmärrä mihin heidät puettiin.

Napahulluna on hyvä olla.

Lokakuu 05, 2012, 09:12:01 ap
Vastaus #31

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minäkii sain lapsempana kesäkuussa -71 ikuisen kammon noihin tuommosiin saapashousuihin. :-[

Savon Prikaatissa Karkialammella antoivat mulle silloin semmoset vajaata puoltametriä liian lyhytlahkeiset ensihousuiksi. Taisin joutua tepastelemaan niissä jotakii viikon verran ennenkuin sain sopivammanpituiset taktiset suoralahkeiset.
Altistuin niille pussihousuille niin vakavasti jo siinä yhessä viikossa, että vieläkii kun näen jollakii semmoset jalassa, niin heti alakaa ihottumaa päälaelle pukkaamaan. ::)
-pena-

Lokakuu 05, 2012, 09:18:12 ap
Vastaus #32

Tapsa Leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lainaus
Minäkii sain lapsempana kesäkuussa -71 ikuisen kammon noihin tuommosiin saapashousuihin.

Savon Prikaatissa Karkialammella antoivat mulle silloin semmoset vajaata puoltametriä liian lyhytlahkeiset ensihousuiksi. Taisin joutua tepastelemaan niissä jotakii viikon verran ennenkuin sain sopivammanpituiset taktiset suoralahkeiset.
Altistuin niille pussihousuille niin vakavasti jo siinä yhessä viikossa, että vieläkii kun näen jollakii semmoset jalassa, niin heti alakaa ihottumaa päälaelle pukkaamaan               

Oli se "Kylmä sota " kauhiaa aikaa. :D

Lokakuu 05, 2012, 09:34:58 ap
Vastaus #33

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Lainaus
Minäkii sain lapsempana kesäkuussa -71 ikuisen kammon noihin tuommosiin saapashousuihin.

Altistuin niille pussihousuille niin vakavasti jo siinä yhessä viikossa, että vieläkii kun näen jollakii semmoset jalassa, niin heti alakaa ihottumaa päälaelle pukkaamaan               

Oli se "Kylmä sota " kauhiaa aikaa. :D
No oli.
Kun ottaa huomioon vielä sen että olin silloin vasta justiinsa 20 täyttänyt kasvava kehittymätön nuori.
Ei sitä nykyisin suotta puhuta lastensuojelun tärkeyvestä, vaurioita ne jättää tuommoset traumaattiset kokemukset lapsen sieluun! :P
-pena-

Lokakuu 05, 2012, 12:33:32 ip
Vastaus #34

Kari Vähäkainu

• Vieras
Minäkii sain lapsempana kesäkuussa -71 ikuisen kammon noihin tuommosiin saapashousuihin. :-[

Altistuin niille pussihousuille niin vakavasti jo siinä yhessä viikossa, että vieläkii kun näen jollakii semmoset jalassa, niin heti alakaa ihottumaa päälaelle pukkaamaan. ::)

Armeijakaverini sai puolestaan varusvarastolta niin isot housut että niihin mahtui 2 noin 90 kiloista jermua ja housuista meni vielä jopa napit kiinni ??? Olihan se aika koominen näky kun kaiffarit marssivat komppanian käytävällä samoissa housuissa.

Housut tais olla erikoisteetetyt jollekin huoltokomppanian tyypille, sinne kaikki pahoin ylipainoiset dumpattiin.

Lokakuu 05, 2012, 13:09:41 ip
Vastaus #35

Ilpo valta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Classic Jodphur Pant Club of Finland (CJPCF)
Morjens Körmyt

Lainaus: edit.
Pussit varastoi lämpöä, pitääkö paikkaansa, senkö vuoksi pussit alunperin keksitty ?
erkki maailmalta 11.10.2010 23:53 20 viestiä Saa nähdä tuleeko ne kohta uudestaan.Muoti on semmoista,että se se palaa aina vanhaan.Pussihousut oli tosi tyylikkäät ja siihen vielä kunnon jatsarit.Ne oli talvella lämpimät,isot pussit varastoi lämpöä

Kokemuksesta voin kertoa, että ajohousuina paksunahkaiset flanelivuorella olevat pussihousut ovat painavat mutta erittäin lämpimät. Johtuneeko siitä, että housun pusseihin jää niin paljon ilmaa. Toki sisäilmaa voi itsekkin säädellä. Yksi kaveri kertoi pussihousuista (ei mielenlaadusta) että ko. housut olivat aikoinaan erittäin suositut myös viinapullon kuljetuksessa kun käytti pussin sivuosassa olevia syviä taskuja. Kyllähän pussit tekevät housuista myös jollakin tapaa näyttävän näköisesksi.

Ilpo
Puch SV 175cc vm. -62
Puch SGS 250cc vm. -68
Tunturi Start 50cc vm. -78
Ktm GS 250cc vm. -90
Dirt Bike (kiinal.) 110cc
Zündapp Combinette 428 -61
Honda Monkey 50cc 80-luv. osina

Lokakuu 05, 2012, 18:12:18 ip
Vastaus #36

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen

Just näin!
 :police: :police: :police:
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Lokakuu 05, 2012, 18:15:16 ip
Vastaus #37

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla onkin oikeet pussihousut,voin vaikka myydä,jos joku väkisin tahtoo.

Lokakuu 05, 2012, 18:50:27 ip
Vastaus #38

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
En eläissäni ole omistanut kumpiakaan, en farkkuja enkä pussihousuja. Muutaman kerran pussihousuja olen kyllä pitänyt kun näytelmässä esitin nuorempaa poliisia. Vein erään hieman sananalaisen naisen putkaan savottakämpältä. Siihen oli hyvä syy, nainen oli ulkomaalainen ja häneltä ei löytynyt passia.

Virka velvoitti, muuten olis minun puolesta saanut jäädä sinne. Kuten arvata saattaa, jätkäthän suuttuivat ja emä tappelu siitä tuli. :(
Napahulluna on hyvä olla.