Kirjoittaja Aihe: Lainkuuliaisuus  (Luettu 4433 kertaa)

Toukokuu 21, 2012, 14:51:15 ip
Luettu 4433 kertaa

Antti Jokinen

• Vieras
Suomalainen on kyllä niin maan perusteellisen lainkuuliainen:
Tässä on tietyömaan reunalle varastoitu muutamia liikennemerkkejä tulevia tarpeita varten.

Jostain syystä nämä on jätetty vaihtumaan n. 20 sekunnin välein, ja suomalainenhan ei aja ohi, jos punainen palaa!

Vasta kun vihreä syttyy, lähtee auto varovaisesti liikkeelle...

Toukokuu 22, 2012, 11:01:13 ap
Vastaus #1

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Meillä Vaasassa ehdoton pysähtymiskieltomerkki peittää liikennevalot ja jos ketään ei näy noudatan merkkiä riippumatta mitä sen takana olevalo näyttää.

Toukokuu 25, 2012, 14:04:13 ip
Vastaus #2

juha kytö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mikäli tietyömaille on jätetty aiheettomia liikennemerkkejä esim yön tai viikonlopun ajaksi, ja tiellä ei ole mitään liikennettä haittaavia esteitä eikä työmaa ole käynnissä, niin soitto tienkäyttäjän linjan numeroon 0200 2100.
Sieltä menee ukaasi urakoitsijalle jonka velvollisuus on nimenomaan poistaa nämä merkit aina kun ne eivät ole aiheellisesti paikalle jätettyjä. Esim turhat liikennemerkit tulee peittää HARMAALLA lätkällä, ei millään jätesäkeillä tms rievuilla.

Toukokuu 25, 2012, 15:42:49 ip
Vastaus #3

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Elkää ikinä lähettäkö kellekkään tekstaria ! vastaanottaja voi olla liikenteessä just ja siitä voi tulla syytettä! http://www.iltasanomat.fi/digi/lahetti-tekstarin-syytetaan-liikenneonnettomuudesta/art-1288472019338.html

Toukokuu 25, 2012, 16:39:44 ip
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Nyt moneen älypuhelimeen löytyy yhen napin taakse lokin puhdistaja, siinä poliisi sit kattoo koska oot soitellu/tekstannu ku ajaessa luuria saa pitää korjalla ja kädessä, käyttää ei saa. Itse olen sitä mieltä et josei pysty vastaamaan puhelimeen ja ajamaan niin kortti pois. Itse vastaan aina ja sanon et soitan kun pääsen pysähtymään ja sekään ei aina onnistu jos lääkäri soittaa sulle uusintasoitto menee kaupungin keskukseen joka ei osaa sanoa kuka soitti, olet varapaikalla leikkaukseen niin vastattava on.