Kirjoittaja Aihe: Sachs 1,25hp apuja  (Luettu 4276 kertaa)

Toukokuu 01, 2012, 11:14:36 ap
Luettu 4276 kertaa

Hemmo Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Oisko kellään laittaa linkkiä, josta löytyis vanhaan 50-luvun lopun tappikiilalliseen 2-vaihteiseen 50cc sassilaiseen hajotuskuvia ym. tietoa. Tarvis koneremppaa tässä kohta puoliin alotella ja kaikki apu oli tarpeen. Kone purettu joskus aikoinaan osiksi laatikkoon ja osa tilpehööreistä takuuvarmasti puuttuu  :(
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 01, 2012, 12:18:28 ip kirjoittanut Hemmo Nieminen »

Toukokuu 02, 2012, 08:46:45 ap
Vastaus #1

tapiovuorenmaa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
www.elisanet.fi /voimakone     
Eli Voimakoneelta löytyy Sachs-2 vaihteisen Varaosakuvasto ja Korjausohjeet.a/10 € kpl.Mielestäni hintansa arvoiset,vaikka jonkun "minä osaan mitä vaan"mielestä liian kalliit. Sachs:ssa on sen verran osaa ja säätöprikkaa että tarpeen on. Varsinkin kun laatikosta alkaa osaa ottamaan ja ei ole ennen kasannut.Puuttuvia osia kannattaa varmaan kysellä tällä palstalla ( minullakin löytyy jotain)

Toukokuu 02, 2012, 13:33:35 ip
Vastaus #2

Ari Suutarinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Minulta löytyy osia ja voin myös kasata koneen tarvittaessa ja tietysti korvausta vastaan.

Toukokuu 02, 2012, 18:48:20 ip
Vastaus #3

Hemmo Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitoksia tähänastisista tiedoista. Tosiaan tarkoitus itse laitella ja kasailla tuo kone, kun omaan mopediin tuleekin. Tarkennuksena vielä että koneessa merkinta T-129 eli onko tuo jonkin määrätyn merkin moottori, kun tarkoitus laittaa 58/59 Crescenttiin ja olen ymmärtänyt että ainakin ressu käytti juuri noita.

Toukokuu 02, 2012, 19:14:19 ip
Vastaus #4

Pauli Kanto

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Simmilevyjä löytyy täältä:

http://www.jouset.com/verkkokauppa/jousilevyt/passkiver.aspx

Mulla on jonkinasteinen ylimäärälajitelma noita em. paikasta tilattuja. Laita vaikka yv:a, jos tiedät mitä tarvitset, turhaan ne tuolla tallissa lojuvat, käyttöön kaipaavat.
Pecūniae an tribirota?