Kirjoittaja Aihe: Etsintäkuuluutus !!!  (Luettu 4878 kertaa)

Heinäkuu 29, 2012, 21:24:31 ip
Luettu 4878 kertaa

arto liimatta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pyörästäni Honda Goldwing GL1100 I -81 putosi mökiltä palattaessa oikean takalaukun kansi, olin kai jättänyt salvat auki. 
Lähdin mökiltä Kiteen Kaskesniemestä Ätäskön rannalta ja ajoin siitä kuutostielle, josta sitten Puhoksessa käännyin Savonlinnan suuntaan.
Kerimäellä pysähdyin säätämään BT- kuulokkeita ja huomasin kannen puuttuvan!

Nyt kun tarkemmin muistelen, niin takaa tuleva motoristi viittoili jotain juuri kuin käännyin Savonlinnan suuntaan.
Katselin häneen päin kyllä vielä kun he ajoivat suoraan eteenpäin, mutta kun hän ei enää viittilöinyt, luulin hänen viittilöineen ajokaverilleen.

Eli tämän perusteella kansi voisi olla jossain 6-tien varrella Papiniementien ja  Savonlinnaan menevän kantatien 71 risteyksien välisellä osuudella.
Matkaa n. 2km. Rouvani tuli autolla myöhemmin perästä ja kävi vielä katsomassa mökin pihamaaltakin, muttei kantta näkynyt.

Jos joku ajelee tuollapäin, voisitko katsella tien poskeen tavallista tarkemmin tuolla 2 km välillä?

Kansi on siis tummansininen (metallic blue black) kultaraidoin, koko noin 25cm x 50cm.

Joo, ellei kansi löydy, tuollainen kansi on sitten hakusessa.....

Arto
Klaukkala
040 5853076

Elokuu 20, 2012, 22:41:53 ip
Vastaus #1

arto liimatta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eipä sitä pudonnutta sivulaukun kantta ole löytynyt, joten nyt hakusessa sellainen.
Väri tässä mun pyörässä on mustansininen, jenkkimalli, jossa raidat kaksivärisiä (kulta ja "oranssi"),
Varmaankin kansi on maalautettava, joten mikä tähansa väri käy ellei juuri oikeaa löydy.
Ebayssä noita on tarjolla, mutta olisiko lähempänäkin?

Kuvaa löytyy tälltä (ylimmäinen)

http://koti.mbnet.fi/oh2kw/kawa.html

Arto
Klaukkala
0405853076

Elokuu 21, 2012, 00:30:30 ap
Vastaus #2

Jarmo Oinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi,

Minulla olisi ylimääräisenä kuvanmukainen kansi. Siinä on ollut joskus kiinni kromikoriste jonka olen poistanut ja paikannut reiät kotikonstein. Jos ja kun tuon maalauttaa niin reikien siisti tukkiminen ei ole ongelma. Jos kiinnostaa niin tuon voi hakea pohjois-Helsingistä 30€ hinnalla.

-Jamo
040-5351142 (jos kiinnostaa niin soitto miel. klo 16 jälkeen)

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Elokuu 21, 2012, 00:32:31 ap kirjoittanut Jarmo Oinonen »

Elokuu 22, 2012, 21:13:51 ip
Vastaus #3

arto liimatta

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jamon laukun kansi on nyt vaihtanut omistajaa, joten kannen tarve ohi.
Edessä tietty kannen kunnostaminen ja maalauttaminen.

Arto