Kirjoittaja Aihe: A mingäpä mopon satula?  (Luettu 3024 kertaa)

Lokakuu 17, 2024, 19:31:08 ip
Luettu 3024 kertaa

Petri Makkonen

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 472
Kiinnitys kuten piökupyörässä, merkki Saturnia?