Kirjoittaja Aihe: IF-museovakuutus  (Luettu 5764 kertaa)

Kesäkuu 27, 2023, 07:59:02 ap
Vastaus #15

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No-edellytykset siinä suhteessa täyttyvät.  ;)

Mutta toivon kuulevani heidän 30 päivän version hinnan-jos
heillä semmoinenkin versio on. Sillä
enempää en ajopäiviä tuolla vuodessa kyllä tarvitse.

t. Markku

Kesäkuu 27, 2023, 21:29:30 ip
Vastaus #16

Rauno Koskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!Hieman aihetta sivuten ja lainaten....
Itsellä on -75 mallinen Honda CB 125 B6 ja tänään tuli vakuutusmaksu vuodeksi eteenpäin, hinta 9,80,-.Tästä aikoinaan oon jo kirjoitellutkin. Vakuutus on ympärivuotinen eikä ole museovakuutus.Ainoa vakuutus Pohjolassa ja ennen vakuutusmuodon muutosta vuoden hinta oli noin 400,-.No, enpä valita, aikoinaan vähän ihmettelin....
Rade

Kesäkuu 28, 2023, 07:29:02 ap
Vastaus #17

Pentti Vaherkoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joku järjestelmän virhehän tuossa on, mutta ei kannata oikaista. Pitäisikö poistaa tätä koskevat viestitkin, ettei vakuutusyhtiö voi vahingon sattuessa vedota siihen, että vakuutuksenottaja on ollut tietoinen...

Kesäkuu 28, 2023, 11:06:08 ap
Vastaus #18

Harri Valtari

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei ole järjestelmän virhe , vaan Pohjolan reilu kädenojennus vuosia sitten omalla kohdallani pitkäaikaiselle asiakkaalle tilanteessa , jossa asiakas ei ollut halukas muuttamaan vakuutuksen tyyppiä . Tämän ansiosta normaalihintainen autovakuutukseni on parikymmentä vuotta ollut kyseisessä yhtiössä .

Kesäkuu 28, 2023, 11:32:26 ap
Vastaus #19

Juhani Halmeenmäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja kun kyse on vanhemmista ja/tai käytettyinä maahantuoduista peleistä, niin aika monta kertaa vakuutustarjous kaatuu siihen, että rekkari ei anna oikeaa tietoa. Mulla toinen harrasteauto on ongelma vakuuttaa monessa yhtiössä, koska auton tiedot on 1985 kirjattu päin peeceetä. Katsuri kyllä korjaisi, mutta samalla autosta tulisi "2+2"-paikkainen ja pitäisi raottaa kukkaroa. En ole tehnyt, koska nykyinen yhtiö on kuitenkin sen verran edullinen. Ja toinen mp on samaa vikaa, rekkari ei anna tietoja oikein, että järjestelmä tunnistaisi suoraan. Toisaalta kolme itse tuomaani ajoneuvoa ei aiheuttanut ongelmia, koska olin itse maahantuontikatsastuksessa = tehtiin rekisteröinti huolella ja oikein :)
Suzuki VX 800 '92 sivuvaunulla, sekä MB 230CE ja SLK200
Vapaa harrastaja: ei mikään museokilvissä, eikä tulekaan!

Kesäkuu 28, 2023, 18:30:28 ip
Vastaus #20

Rauno Koskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!
Joo, Harri on oikeilla jäljillä. Joitain vuosia sitten Pohjolalta tuli kirje, jossa ilmoittivat vakuutuksen muuttuneen ja siinä yhteydessä antavat henkilökohtaisen ``erikoisalennuksen``. Liittyi aikaan jolloin vakuutukset muuttuivat pois pelkästä kuutiotilavuudesta määräytyvästä hinnoitttelusta. Alkuun hinta oli huimat 26,80.- ja siitä on jostain syystä laskenut nykyiseen, eikä ole bonuksia. Melko mielenkiintoista....
T.Rade