Teron GT hengenheimolaisena lisätään vielä noihin edellämainittuihin että myös vanhat väsyneet puolathan ne ainakin minulla teki tuota(kin) samaten kuin huono akkujännite jotka molemmat ainakin triplessä aiheuttaa jos vaikka mitä murheita huonosta käynnistymisestä huonoon käyntiin eli puolat priimakunnossa ,akun samaten.Onpi ronkeli tulpille mutta NGK:t ei ainakaan mun masiinaan passaa mikäli huoletonta yhteistyötä haluaa mutta tämä saattaa olla tai olla olemattakin mitenkään normaalia,kokeiluhommia.
Sähköihin liittymättä myös rapeat yli-ikäiset kumikurkut aiheuttaa outoja käyntimurheita herkästi olkoonkin miten hyvän näköiset pintapuolisesti mutta jos kimmoisuus puuttuu niin enempikin roskistavaraa,tietty kurkkujen liitokset perinteinen vikapaikka olipa sitten uudet tai vanhat kumikurkut.
Tässä tämmöitä yleisluontoistakin murhekohtaa toki eikä pelkästään mahdollista Gt ongelmaa.
Vanhoja vehkeitä kun ovat,pitkään seisoneitakin monet ,huonossa hapessa ja käyttäjiä ollut monenmoisia niin onhan tuota mahdollista murheen paikkaa jo monenmoista...
yx harvemmin puheena ollut käyntimurheiden aiheuttaja löytyy (tai löytyi) ainakin mun geeteessä jos pikkasenkin kosketusmurheita maajohdo(i)ssa niin aiheuttaen isompaa jos pienempääkin kipinämurhetta eli jopa ylimääräisen maajohdon lisäys niin kirkas kunnon kipuna kiittää ,suosittelen.
Ilmanputsarin(tai monikko) kunto ,onko alkuperäistyylinen yhä vai vapaampaan suuntaan muutettu ,kokemusta Gt:ssä semmoisestakin ilmiöstä käyntimurheineen pysytellä kohtuudessa raikkaan ilmansaannin parantamisessa vakioiseen verrattuna niin käynti ja kulkupuoli ei ainakaan sen vuoksi kränää.
Kuten huomaatte lähestulkoot kaikenmoista käynti,käymättömyys ja kulkuvikaa on tullut täälläkin tutuksi,pähkittyä ja osia uusittua oikein urakalla vuosien varrella...kröhm
Seuraavat 2t sepät jatkakoot listaa ellei nämä riitä aloittajalle mitä jo ketjussa esiintullut