Kirjoittaja Aihe: Kawasaki H2 maalaus  (Luettu 2612 kertaa)

Joulukuu 04, 2022, 17:28:13 ip
Luettu 2612 kertaa

Borgman Terho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vuosiin tänne mitään laittanut.

Joulukuu 04, 2022, 20:43:58 ip
Vastaus #1

Petri J Kokko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ei mainosten orja,muuten kyllä.
Nooh..vähän kerrallaan kuvaa jos noin hienosta laitteesta kyse,muuten saattaisi mennä omenat aataminomenaa myöden väärään kurkkuun .. :o
Maalaushommat näyttää hyvin onnistuneilta ,mistäs jatketaan vaiko vain nuo kiinni ja kuumaa kesää odotellen?

On melkoinen pyörä sulla ja aikansa himotuimpia laitteita,useammat edes tiedä mistä nyt puhutaan.
Pienemmällä H1 oon kokeillut ...huh..mutta tuohan se ois eräänlainen täyskäsi kakstahtisten triplemaailmassa.
Nyt ei tietty seata nykyaikaa kulkevuudessa ja 50v vanhoja vehkeitä keskenään eikä museoituja muovimuniakaan mutta perinnetekniikalla,-ulkonäöllä ja ilmajäähdytyksellä onpi kovakulkuinen laite ja harvinainenkin.
Ovat muuten maailmalla hirveissä hinnoissa nuo H1 ja H2 triplekawat ja päävientimaasta USA:stahan noita rahdattu pilvin pimein pitkään Japaniinkin takaisin ja esim Britteihin nostalgiahuumassa,täällä ei triplehuumasta tietoakaan olipa kawa tai suzuki eikä muutkaan vajaatahtiset tahdo innostaa,paitsi Jawat ;)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2022, 22:39:39 ip kirjoittanut Petri J Kokko »

Joulukuu 05, 2022, 08:26:35 ap
Vastaus #2

Petri Makkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienot ovat! Minä maalautin joskus 80-luvun alussa H2:n  sellaiseksi "racing greeniksi" , ei ollut silloin mitään mahdollisuutta saada noita teippejä. Muistelen, että varaosakirjassaei niille ollut numeroakaan. Luokkakaveri leikkasi mattoveitsellä Itäkumista hankitusta tarrapaperista, vähän tuli self made näköinen...

Joulukuu 06, 2022, 10:25:43 ap
Vastaus #3

Kari Sairanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hoi
Lisätään tuota Petrin tuskaa ja kerrotaan että, nuo osat ovat paljon paremman näköiset livenä katseltuna :o :o !!!!
Kiitos Terholle laadukkaasta maalaustyöstä!!!!!
Palataan asiaan kunhan osat on kiinnitetty pyörään 8)

Joulukuu 30, 2022, 13:06:27 ip
Vastaus #4

jorma vilppolainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos Terholle laadukkaasta maalaustyöstä!!!!!
Hienot on joo..
Mun pitäs saada MC 90  Kawa alkuperäiseen väriin, eikä siihen ole edes teippisarjaa saatavilla (uudempaan 1975 malliin saa, mut se ei nyt vaan käy) joten oisko ketään, joka vois teippaamalla tai maalaamalla ne raidatkin siihen hoitaa?   

Joulukuu 30, 2022, 14:01:31 ip
Vastaus #5

Risto Saastamoinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ota yhteyttä aloittajaan. Kokemuksesta voin suositella! Vaikka olen itsekin vanha eläköitynyt maalari, olen käyttänyt menneinä vuosina puolenkymmentä Hondaa Terhon pajalla ja jälki on aina ollut ykkösluokkaa ellei sitten parempaa.