Kirjoittaja Aihe: Pesukoneen iskarit  (Luettu 3768 kertaa)

Huhtikuu 29, 2022, 14:12:04 ip
Vastaus #15

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En vetänyt hernettä nenään, enkä tarvitse asiakkaita; toistaiseksi toimeentulo turvattu tarpeisiin riittävällä eläkkeellä.

Ja oikeastaan se on tietysti minulle se ja sama, miten itsekukin toimii ja aikansa viettää.  Omasta elämänkokemuksesta vain halusin ystävällisesti ammentaa pienen neuvon tovereille.  Kun olen itse oppinut, että se aika, mikä menee viiden euron kappaleiden hintavertailussa ja kylien kiertämisessä halvempien perässä, kannattaa käyttää rahan hankkimiseen; hyötysuhde on parempi!

Mutta jatketaan itse kukin valitsemallamme tiellä.

Jaakko

Huhtikuu 29, 2022, 19:06:10 ip
Vastaus #16

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Pyykinpesukone ja eronneen/karanneen poikamiehen elämää. Kone on ehjä ja hyvin se on pysynyt tuolla huussissa.
 Mutta. Pyykkikori on aina täynnä. Se ei taida johtua itse koneesta vaan lähinnä koneen täyttäjästä? Onko kesäkissa ratkaisu tuohon pyykki ongelmaan vai tuoko se vaan uusia ongelmia tullessaan?
 Tuli tuostakin taas mieleen kun ei ite oikein saa aikaiseksi? Ei sillä etteikö osaa, mitta kun ei oikein viitsi ennenko viimeisen pakon edessä. Meidän piirtäjätäti kysyi jo tänä aamuna että mistä nyt tuulee kun olet laittanut parempaa seppälää päälle? Looginen selitys, kun ei ollu enää muuta puhtaana.  :(

Huhtikuu 29, 2022, 20:46:41 ip
Vastaus #17

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Pyykinpesukone ja eronneen/karanneen poikamiehen elämää. Onko kesäkissa ratkaisu tuohon pyykki ongelmaan vai tuoko se vaan uusia ongelmia tullessaan?
Se on ensinnäkkin hyvä että Tuomo ei ole erotettu/karkoitettu poikamies..se se olis jo liikaa..Kesäkissa on hyvä..sen voi jättää tarvittaessa sellaselle pysäkille josta se ei varmana löydä takas..
Eäinrakkaana ihmisenä ei raaski jättää kesäkissaa pysäkille.
Arpopoo. Mutta nyt olis vähän sitä kevättä rinnoissa, niin että pitäisiköhän käydä paikallisessa mouruamassa ja katselemassa olisko niitä pesukoneen täyttäjiä, ihan vaan yhdeksi yöksi? No, tulihan ne pyykit just pestyä, eli ... kait sille kesäkissalle voisi jotain muutakin käyttöä ja hommaa keksiä? Jos ei tämmönen vanha ja seniili ukko keksi mitään muuta, niin menköön vaikka vaihtamaan kawasakelin öljyt, kun en oo itse saanu ees niitä vaihdettua koko talvena. Ja vois tietenkin imuroida ja laittaa pötyä pöytään ennen sinne öljynvaihtoon lähtöä.

Huhtikuu 30, 2022, 15:27:35 ip
Vastaus #18

Jaakko Latvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Raporttia on Tuomolta ootettu, että miten kävi, löytykö pesukonetta ja sen puskureita?  Ja tulikohan ees ne alapään öljyt vaihetuks?

Huhtikuu 30, 2022, 19:21:06 ip
Vastaus #19

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Raporttia on Tuomolta ootettu, että miten kävi, löytykö pesukonetta ja sen puskureita?  Ja tulikohan ees ne alapään öljyt vaihetuks?
Väliaikrais raportti. Öljyt on nyt vaihdettu ja oletettu morsian jäi baariin.