Kirjoittaja Aihe: BING 1/8,5/10  (Luettu 1544 kertaa)

Maaliskuu 31, 2026, 12:32:23 ip
Luettu 1544 kertaa

Tapio Kangasluoma

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 8
Arvoisat mopoilijat!
Mitenkäs tuollaisessa otsikon mukaisessa kaasuttimessa säädetään tyhjäkäyntiä kun siinä ei ole minkäänlaista säätöruuvia. Neulalle on kolme eri paikkaa, siinä kaikki? Tyhjäkäynti on turhan matala tällä hetkellä.

Maaliskuu 31, 2026, 15:19:51 ip
Vastaus #1

markkukovasin

  • *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Viestejä: 11956
Vaijeria kiristämällä. Joissain vanhoissa Bingeissä ei ollut tyhjäkäyntiruuvia.

t. Markku