Kirjoittaja Aihe: Yamaha XS2 650 -72  (Luettu 8767 kertaa)

Helmikuu 13, 2018, 15:11:14 ip
Vastaus #15

juha tömäjärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No niin, hyvä..itse ajattelin tuolla "pyöreydellä" käsitettävän kurkun ulkoreunaa :D, mutta siis tuolta sisältä oli kyse..
ja eiköhän noista kuvistamme vertailemalla nyt pitäisi asia lähtee selkiämään,luulen mä...

Helmikuu 14, 2018, 08:25:40 ap
Vastaus #16

Markku Rämö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No, lähdin käveleen talliin, ja löysinkin jytäromppeitten seasta tuollaisen alkuperäisen xs2:n kaasarin , aika raato ja puuttuu luistikin, mutta sehän on vaan plussaa sitä koroketta kuvatessa...
aika haastava kuvattava kännykällä sieltä sisällä. mutta kait siitä se selviää se tasainen korotus, jota Jukkakin oikein ounasteli..
Ja ehkä Markku sitten tarkoitti tätä tasaista koroketta, sillä kuvauksellaan? Tuossa noi kuvat , jos olisi yhtään apua...
  T. Juha

Ohessa parempi kuva, eli vasen kaasari on siis alkuperäinen ja oikea uudemmasta. Kun sinulla Juha on noita jytän romppeita, niin eihän sinulla olisi joutilaana tuota oikean puolen kaasaria tai pelkkää runko-osaa, että saisin pelin kuntoon?

[ylläpito on poistanut liitteen]

Helmikuu 14, 2018, 09:08:42 ap
Vastaus #17

juha tömäjärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro,

No rompetta on paljon, mutta kaasaripuolta vähän heikommin.Ylimääräiset on varattu tuohon varakoneeseeni, mutta voinhan vielä penkoa...

Mutta käyppäs kysäisemässä meidän foorumilta, sieltä varmaankin saattais löytyä joltakin.Kun ovat noita jotkut vaihdelleet kaikenmaailman

"lorttoihin"... ::)

Linkkiä osaa laittaa, mutta tuossa osoite: www.xs650.fi/forum  (- jaa taitaa linkittää automaattisesti?..)

Siellä on tietoa 8)

T. Juha