Rekkakuskin kiireet ei ole aina heidän syytään, joku laatii reitin ja siihen kuluvan ajan. Sitten tulee lepoaika vastaan, no levolle vaan eikö. Itse ny jotain rekoista tiedän noin teknisesti ku niitä korjailin mutta kun olin Kemiralla töissä ja sain kulkea ympäriinsä niin juttelin kuskien kanssa. Kun pannaan 35 tonnia vahaa tankkiin niin se pitää purata ajallansa tai piikata pois tankista, silloin ei naurata jos ajoaika täyttyy esim. 50Km ennen purkua. Siinä jokaiselle toive ammatti, eikun nukkumaan kun kello soi. Mun kotitiellä on oikialta tulevilla näkymätön kolmio, yli 25V asunut ja vain kerran tuli auto eteen ja siinä ulkomaan kilvet. Kylähän tämä on kaupungin kupeessa ja eipä meillä kolareita juurikaan ajella eikä toisten takapuskureissa vaikka asuu paljon vanhoja ihmisiä jotka ajavat rauhassa. Täällä olis paljon tontteja nyt kun rikkaat vatusveskit pantiin pakolla myymään ylimääräiset tonttinsa, tervetuloa tänne ja Vaasan keskustaan on 5Km matkaa. Saatte ajaa rauhassa eikä siittä havaitusta sudestakaan haittaa ole ollut.