Kirjoittaja Aihe: Sotesta kysyy tietämätön  (Luettu 8643 kertaa)

Syyskuu 20, 2017, 10:06:30 ap
Vastaus #15

hannu Lahtinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • BMWMZGUZZI
Tässä reilu kaks vuotta eläkeläisenä ollu ja kun ei enää pääse työnantajan piikkiin Terveystaloon nin oon jonkun kerran terveyskeskukseen soittanu kun on jotain ollu. Joka kerta oon viimestään huomena päässy lääkärin puheille, useimmiten samana päivänä. On lääkärit ollu oikeen asiansa osaavan tuntusia ja ystävällisiä ja homma on hoitunu ainakin yhtä hyvin kun ennen Terveystalossa. Ihmetelly oon kovasti näitä arvauskeskusjuttuja. En tosin o yrittänykkän minkään lunssan takia vaan on ollu oikeesti jotakin asiaa lääkäriin.
HANE

Syyskuu 20, 2017, 10:32:24 ap
Vastaus #16

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Sillon työelämässä ollessani sain myös työnantajan ostopalveluna tarjoamasta työterveydestä aina heti apua mutta ei ole vanhaksi tulemista,näköjänsä.

Niin eihän vajaan parinviikon flunssa oikeastaan mitään ole jotta unohtakaa vuodatukseni.

Niin vaan tulee käymään terveyspalvelujen kanssa kuten kerroin .
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 20, 2017, 10:47:24 ap
Vastaus #17

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Terveydenhuollon valinnanvapauskokeilu on luonut varakkaille mahdollisuuden siirtää lääkärikulujaan yhteiskunnan maksettaviksi. Aiemmin omalla rahalla yksityisvastaanotolla käyneet ihmiset siirtävät laskut veronmaksajille.

https://yle.fi/uutiset/3-9833062
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Syyskuu 20, 2017, 11:33:07 ap
Vastaus #18

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Erikoinen otsikko tossa kirjoituksessa,ihan kuin valinnanvapauskokeilu olisi suunnattu varakkailla ihmisille,jos taasen tasapuolisesti kaikille niin mitä toi otsikko tarkoittaakaan.
Noinhan tossa tulee käymään jos siirtyy yksityiselle vaikka on tarkoitus säästää,saapas nähdä kuinka säästäjän käy.
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Syyskuu 20, 2017, 11:46:52 ap
Vastaus #19

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Jos menee yksityiselle niin miten saa rahojaan takaisin, anomalla Kelastako ja se reilu satku pitää olla lompakossa mennessä. Mitä jos ei ole.

Syyskuu 21, 2017, 21:50:31 ip
Vastaus #20

Taito Nuutinen

• Vieras
tuolla on aika hyvin selitetty mitä sote "tulisi" toimia..
http://alueuudistus.fi/mika-on-sote-uudistus