Kirjoittaja Aihe: CB puhelin  (Luettu 3003 kertaa)

Lokakuu 07, 2016, 20:57:37 ip
Luettu 3003 kertaa

Harri Kauranen

• Vieras
Mulle tuli mieleen vaihtaa toi vanha läppäkone tommoseen CB puhelimeen.Olis vaan vähän yli kuuskymppiä tuola dx tuotteella.Sehän keskustelee la puhelinten kuten pr puhelintenkin kanssa.Tää olis vielä sellanen skanneroiva kone,eli sielä missä olis liikennettä,pääsis mukaan.Mutta ei ole selvinnyt esim.kantomatka ja muutokin hiukan tietoo ollu vaikee saada.Mun tutuissakaan ei kyseisten laitteiden kanssa touhunneita ole,on kyllä läppärikavereita parikin ja parilla tutulla rekkamiehellä on pr puhelin autossa.Sais toon mun asuntomersuun vaan laittaa uuden koneen,siis tohon mun asuntomepaan,mikä on tossa mun logossa.Siis onko kellään käsitystä.

Lokakuu 07, 2016, 21:01:45 ip
Vastaus #1

heikki fors

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • mc bloodsuckers
http://www.radiohullut.net/foorumi/index.php?sid=5c05e80531b9e20d6ba819adc0e855fd
tuolta foorumilta saat avun,laitat vaan sinne kysymyksen ja ilmoitat paikakunnan,niin saattaa harrastaja tulla paikanpäälle neuvomaan.
tai voinhan minäkin esim. puhelimitse neuvoa, numeron saat yv:llä jos apua kaipaat

Lokakuu 10, 2016, 16:53:16 ip
Vastaus #2

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Miten tuo rekisteräinti oikei menee, kirjoita numerot XXXXXXXXXXXXX ja lisää eteen 1: siis 1:23456 jaiko miten ku ei onnistu.

Lokakuu 10, 2016, 18:13:01 ip
Vastaus #3

Harri Kauranen

• Vieras
Paina ensin ykköstä ja sitten kyseinen numero mitä se kysyy,siis älä kirjoita esim neljä,vaan 4.

Lokakuu 10, 2016, 20:59:53 ip
Vastaus #4

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kiitos, liian helppoa tai liian vanha ukko, parvekkeella jo antennit mutta koneet vielä gurulla säädettävänä.