Kirjoittaja Aihe: tunskan lukko  (Luettu 3006 kertaa)

Heinäkuu 08, 2016, 09:14:19 ap
Luettu 3006 kertaa

jari pätsikkö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro. Edelleen toi city (morini) "työn alla" ja olis siihen olemassa uus lukkokin, mutta millä konstilla sen vanhan saa irti? Onnistuuko ilman avaimia? Noita lukkoja on edelleen myytävänä siellä täällä ja rattilukkohan se vaan on (?), mutta saattaais se vähän hidastaa varastamista, jos niikseen tulee.

Jos joku tuntee tuon sielun elämää, niin valottakaa vähän. Nykyisellään siis avaimia ei ole, eikä se ole lukossakaan. Uus lukko avaimineen on olemassa, mutta vanha pitäis ens saada ulos...

Heinäkuu 08, 2016, 09:45:01 ap
Vastaus #1

tapiovuorenmaa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Laitappa sivun yläreunassa olevaan "haku" ikkunaan haku  : lukkopesä. Saattaa olla että ne katsomalla ,saat jo apua.Olen itse porannut lukkopesiä auki lukkopesän reunalta. Tällä palstalla on ollut muistaakseni jopa "porausvideo" , en vaan nyt löytänyt sitä täältä. Jos poraat , niin varo rikkomasta itse " runko-osaa" johon lukkopesä työnnetään.

Heinäkuu 08, 2016, 13:31:25 ip
Vastaus #2

jari pätsikkö

• *
  • Jäsentiedot Poissa
"Lukkopesä" - no tottakai. Yritin jo hakua sanoilla virtalukko ja rattilukko, mutta tuota en hokannut.

Heinäkuu 08, 2016, 17:49:53 ip
Vastaus #3

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Kato siittä uudesta lukosta sen haitakkeen kohta, mun Hondassa lukkoseppä sanoi et poraa kello kahteen niin tulee ulos. Oli kahta mallia pitkä tai lyhyt kieli, pitkän voi lyhentää kuten tein.