Tänään on ollut vaihteeksi oikein mukava työpäivä, pitkästä aikaa. Ei ole tarvinnut käydä jauhamassa mistään työasioista p...skaa, eikä olla tekemässä jossain satunnaisissa kohteissa työtä kellon ympäri. Olen ollut ihan itsekseen hallilla, elementtien teossa ja vain radio seurana. Toki puhelin on soinut työasioissa ja sähköpostia on naputeltu, mutta eipä ole tarvinnut kirmata mihinkään päin, muualle kuin baariin syömään.
Ja harvinaista herkkua, ihan 7:00-15:30 päivä!
Huomenna meinasin viettää samanlaisen työpäivän, toivottavasti? Voi kun saisikin organisoitua nämä työnsä niin että voisin olla itse hallilla hoitamassa asiota, semmonen puolikas konttorirotta sekä tuotannon työntekijä. Välillä tavarakuskina, välillä prosessityössä, ja hoitaa puhelimella sekä sähköpostilla nämä juoksevat asiat, mm. urakkasopimukset ja tarjouspyynnöt.
Ihan varteen otettava vaihtoehto nykyiselle työnteolle. Ja kiitos, 7:00-15:30 välillä, 5 pv/vko.
Saas nähdä vastataanko työn jumalilta tähän rukoukseen, vai pitääkö ihan itse yrittää tehä asian eteen, ja tuon tilan saavuttamiseksi jotakin? Aamen.