Jos meidän oma armeija myy dekotun Suomi KP:n ja todistus dekoamisesta mukana on kummallista jos haltia kriminalisoidaan. Omani ostin ArmyShopin parkkipaikalta, vatsakkaalla herrasmiehellä oli niitä peräkärryllinen. Oli valikoinut vain numerotarkkoja, ei se mun nimeä kysynyt vaan ihan raha riitti. Nythän mun nimi paljastui mutta komeet paperit pitää olla pois hakijalla, armeija myi niitä 250€ ja mä maksoin 300€. En tietenkää luovu kilohinnalla, voishan ne viedä samalla autot ja veneet kilo hinnalla. Auto on on kyllä vaarallisempi kuin deko kun sillä voi tappaa useita ihmisiä kerralla.
Sitäkään en ymmärrä että alussa pitää ampua vähintään kahdesti kuussa, sitten kun luvan on saanut voi olla vaikka 5V ampumatta. Miksi aseella on pakko ampua, eikös ampumaton ase ole melko turvallinen. Keräily ja kiinnostus on jo hyvä perusta ampuma aseiden hallinnalle. Kaverin isä kuoli ja oli armoton metsämies, kaveri sai isäukon aseet luvillensa eikä ole kiinnostunut ampumisesta mutta halusi ne muistoksi. Minä olen kaverin isävainaan aseilla ampunut kun kävin heidän mökillä, nyt ei ollut köyhä mies ja osa aseista n. 5000€ arvoisia ja parin tonnin kiikarit päällä. Onneksi sai perinnön talteen, nehän olisi mennyt poliisien huutokauppaan ja myyty muutamalla kympillä.
Kovin tarkkaan näin selkäkipuisena en lukenut mutta on totta että Dopperi kuorsaa mutta herää jos metsähiiri kävelee oven ohi, mitään komeroa ei tarvi pitää raollaan vaan huoneen ovi auki.