Hienoa että täällä on vielä muitakin warresoundien vaalijoita,monikaan huoli tämmöisiä maapallon lopullisesti tuhoavia savukoneita enää puoli-ilmankaan tai no,toisaalta onko monellakaan häävisti nostalgisia 2t kokemuksiakaan kuin 49cc/125cc luokasta nuoruusajoilta ellei vanha tai vielä vanhempi kääkkä

...kop kop
Joo,siinä olet ihan osunut nappiin NGK kanssa,huonoimpia mahdollisia minunkin kokemuksieni mukaan ainakin harrastevehkeissä mitä minulle sattunut vaikkakin olevinaan brändimerkki mutta kovin herkkiä kastumiselle,pätkimiselle ja pimenevät puoliuusinakin oma-aloitteisesti... myynin lisäämiseksi varmaankin.
Lienevätkö joskus muinoin olleet parempilaatuisia vai onko nämä vanhukset vaan jotkut yksilöinä niin nirsoja ,en tiiä?
Joku taatusti tykkää niistäkin &murheitta mennyt NGK yhteiselo,ok ,ei kait se muuten valtamerkki olisikkaan ja ainakin nykyaikaisissa käyttövehkeissä kait kaikinpuolin passeleita siinä kuin muutkin,onhan tuon merkin tulppavalikoimakin valtava.
Championejakin kokeillut,parempia kuin NGK mutta oikea tyyppi+lämpöarvo jäi vähän epäselväksi josta sitten tarvittaessa hifistellä lähin sopivin mutta ovat myös aika vaikeita löytää mistään verrattuna NGK.
Noh,kuitenkin ikivanha triple kyseessä ,yksilötasolla mennään kunnon+nykykoostumuksen mukaan(?) sitten tehdaskuosien eli kertoisitko näistä tarkemmin koska ihan viralliset suositukset ei taida enää automaattisesti päteä edes nykybensalle ja ajotyylikin vaikuttaa saati jos esim kärjetön sytkä,suuttimet-säädöt tai onko koko kaasutintyyppi/koko peräti jo vaihtunut,kanavia,puristuksia, ilmansaantia tai pakopuolta muutettu jne.Toivottavasti muuten käytät parasta huonointa eli 98E:tä?
95e toimii huonosti...pätkii&paukkuu eikä kulje kunnolla sekä tyhjäkäyntimurheitakin, ainakin mulla.
Merkki+lämpöarvokokeilujen kautta minä olen päätynyt nettiostoksena(mistäs muuten)tämmöisiin (Nippo)Denso W22ES-U tulppiin eikä ole senjälkeen tulppamurheita mistä valittaa,muuta kylläkin ja kyseessä -72 Gt380J jossa muutoksia vakioiseen vähän eli kärjetön sytkä ja ilmansuodattimina irtotötsät tärkeimmät.