Jos laittas kassaan ja pesaseis mopon osia Siimeksellä. Porrais sinne kaukalon vuotokohon alle reiän ettei ala vuotojen takia temppuileen.
Suosittelen.On meinaan hyvä masina semmoseen hommaan.Eikä se tarvi Siimes olla mikä vaan käy ja mitä suurempi sitä parempi

Kerran vein työpaikan suurkeittiön koneeseen jotain rasvaisia koneenosia nyt en äkkiä muista mitä.Aattelin että kun niillä on vahvemmat kemikaalit kun mitä kotona käytetään niin vot.No tulihan niistä puhasta mut seuraavana päivänä meni sitten puoli päivää purkaessa ja putsatessa sitä konetta että ei se oikein ollukaan niin sopiva..kas kun emännät ei ollu paikalla kun siellä oli lattiaremontti niin sai soveltaa mitä parhaaksi näki

Myöhemmin sinne ostettiinkiin ihan uusi tiskikone ja sain asentaakkin sen.En tiedä miksi ne halus uuden

Nyt mulla on kotona kaikki puretut osat siitä,pumppuja 3 kpl joista yks oikein iso ja kaikenlaista letkua ja venttiiliä saihan siitä talteen ja eritoten iso määrä laadukasta rosteripeltiä.
En oo noin monimutkasta konetta kuin tuo eläissäni nähnyt.Ilmeisesti "liian uusi" meikäläiselle.
Aika monta konetta oon ostanu elämässäni kun oon 18 kertaa muuttanutkin.Ja lähes aina hyviä käytettyjä ja kunnostettuja-juuri siksi ettei tule niitä ongelmia..kun en oikein usko 5v tai sitä uudempaan-mihinkään kodinkoneeseen,ehkä nyt kylmälaitteet menettelee..