No niin poijaat, kävin silikoonipurkin kanssa vaimon Kia katsomassa kun omassa oli ovet jäässä, ei ollu jäässä mutta silikonttia pruuttasin varoiksi kummeihin. No päätin kokeilla takaluukkuakin ja heti jäi ripa käteen, en edes nostanut vaan kuuntelin onko sähkölukko auki. Näin vähän lunta alareunassa ja jos lukko olisi naksahtanut olisin poistanut lumet. Ripa jäi käteen ja vaimo huoltoon jossa väitettiin että väkisin revitty auki, meikä heti korjaamolle ja sanoin etten moista muovirimpulaa vetänyt + se oli koko kesän jo mallissa jäädä käteen. Kattelin olisko joku ruuvi irrornut tai jotain, en nähnyt.
Osa pitää maalata ja tänään klo 12.00 piti olla aika vaihtoon, sanoin etten teille anna rahaa vaihdosta vaan haen maalatun kahvan ja vien muualle korjattavaksi. Mulle piti tulla viikolla soitto korvaako takuu ja jos ei haen vain kahvan, no eipä ollut kahva maalattuna eikä Kia:n maahantuoja vahvistanut työtä. Maalataan tänään ja vaihto ensi keskiviikkona, takuuna ny menee ku uhkasin ettei Kia:n kahvoihin saa koskea ennen juhannusta, mulla olis ollu aikaa kirjoittaa kaikkiin foorumeihin kuinka täys takuu 50 000Km autossa toimii. Täällä kaikki tietää ettei ulkopuolinen lumi tartu vahattuun auton maaliin, kysyin pitääkö talven lumipyryssä puhjenneen kumin vaihtoa odottaa juhannukseen.
Löytyihän Lähdesniemeltä asiallinen esimies, sama mies kyllä ensin meinasi panna mun syyksi homman mutta onneksi silläkin on pomo. Vaimoa ei saa päästää huoltomiesten kiusattavaksi, no nyt homma on hoidossa.