Kirjoittaja Aihe: Kävelypyörä  (Luettu 5881 kertaa)

Lokakuu 14, 2014, 07:34:18 ap
Luettu 5881 kertaa

Antti Jokinen

• Vieras
Minä en täysin ymmärrä tuota tanskan(?)kielen mongerrusta, ehkä Rainer osaa kääntää? Kuvat puhuvat kuitenkin puolestaan:

http://youtu.be/QKAn_a6sgxY

Lokakuu 14, 2014, 08:56:29 ap
Vastaus #1

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Minä en täysin ymmärrä tuota tanskan(?)kielen mongerrusta, ehkä Rainer osaa kääntää? Kuvat puhuvat kuitenkin puolestaan:

Minä en pysynyt mukana lainkaan vaikka Ruotsia osaan kohtalaisesti seurata.Skånestahan sanotaan että puhuuvat niinkun ois kuuma peruna suussa-ja sitä minäkin osaan imitoida kuuman potun kanssa-mutta kyllä noilla Danskeilla on jäänyt jotain muutakin hampaankoloon tai kenties äänihuulten väliin ;)

Erittäinkin mielenkiintoinen kassahihnaa pitkin marssittava jalkratas.Liekö se hihna siirtää voiman generaattorille joka syöttää takapyörän napamoottoria,onko tässä akku mukana myös-siinäpä kysymyksiä joita minulle jäi..

Lokakuu 14, 2014, 12:03:50 ip
Vastaus #2

VillleRintala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Auttaa se ruotsin osaaminen hiukan myös flaamin (hollanti/belgia) ymmätämiseen. videon kieli on flaamia.

Lokakuu 14, 2014, 12:06:45 ip
Vastaus #3

Pekka Hakkarainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Zündapp 428 Combinette
Flaami ei ole kieli vaan kurkkutauti!
- a rebel without a clue -

Lokakuu 14, 2014, 12:12:33 ip
Vastaus #4

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Auttaa se ruotsin osaaminen hiukan myös flaamin (hollanti/belgia) ymmätämiseen. videon kieli on flaamia.

Ilmankos ei kuullostanut tutulta,vaikka enpä minä niin kuunnellut.Enemmän kiinnosti tuo pyörä.Hollantihan on vahvasti pyöräilymaa.

Lokakuu 15, 2014, 10:05:58 ap
Vastaus #5

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Puhuiko ne jotain sähköstäkin siellä?
Oliskos tuo tosiaan sähköllä toimiva, kun kulki noin helposti?
Lähikuvassa ei kyllä näkynyt mitään moottoria.  :P

Lokakuu 15, 2014, 10:59:00 ap
Vastaus #6

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Puhuiko ne jotain sähköstäkin siellä?
Oliskos tuo tosiaan sähköllä toimiva, kun kulki noin helposti?
Lähikuvassa ei kyllä näkynyt mitään moottoria.  :P

Kyllähän se "kävelyavusteinen"on mutta akku siellä täytyy olla energiapuskurina,luulen..
Tuossapa video mistä paljastuu vähän paremmin se,mitä arvelinkin..

Esteira Móvel

Lokakuu 15, 2014, 14:35:09 ip
Vastaus #7

Jukka Penttilä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tässä belgialaisen ystäväni tiivistelmä tuosta ensimmäisestä videosta.

How funny, it is a dutch guy who had the idea when he was training in the gym.
He build the bycycle himself and has build five of them now. And apparently a cyclecompany is interested in the concept.
The only thing they say is that the walk is connected to an electrical motor on the cycle.

Cindy
No, tässä sitä mennään jonnekin tulevaisuuteen, 2-pyöräiset jää vain harrastukseksi, vähintään 3-pyöräinen pitää olla alla jos meinaa pystysä pysyä, ei voi mittään.

Lokakuu 15, 2014, 16:07:06 ip
Vastaus #8

Antti Jokinen

• Vieras
Tuossa toisessa videossa taas puhutaan jostain sensoreista ja promoottorin(?) tietokoneohjauksesta.

Lokakuu 15, 2014, 17:41:39 ip
Vastaus #9

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Tuossa toisessa videossa taas puhutaan jostain sensoreista ja promoottorin(?) tietokoneohjauksesta.
No juu siinä näkyy aika selkeästi valmis napadynamo(pinnat otettu veks)joka koplattu kettingillä kassahihnaan.Akun latausta sekä moottorin syöttöä ohjaa prosessori.Stongassa on kontrolli;napit alas-ja ylöspäin vauhtia lisää sekä pikapainike 8kmh.Näyttö akun varaustilalle ja 3:lle eri tehoalueelle.
Moottoria ei näkynyt kun se on vasemmalla puolen ja ketju menee siitä takanapaan.
Tämmöstä äkkiseltään päättelin..
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 15, 2014, 17:43:33 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Lokakuu 15, 2014, 20:26:55 ip
Vastaus #10

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Onko tuo oikeustoimen sattuesa polokupyöräilija vaikko kävelijä nuinniinku juritisesti?
Kommentteja uuninpankolta.

Lokakuu 15, 2014, 21:08:07 ip
Vastaus #11

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Onko tuo oikeustoimen sattuesa polokupyöräilija vaikko kävelijä nuinniinku juritisesti?

Juu on se  ;D