Kirjoittaja Aihe: liftari kimppakyyti: Himanka-Lohtaja > Alahärmä Ylihärmä (aina kun tarjolla)  (Luettu 2046 kertaa)

Syyskuu 29, 2014, 13:33:50 ip
Luettu 2046 kertaa

markus ojatalo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
hei !

Etsin kimppakyytiä Härmään, avoimille ajankohdille, aina kun joku tarjoaa on mahdollisuus päästä matkaan, koko tämän 2014 ajan ja jälkeenkin. matka ja järjestely kerrallaan, keneltä milloinkin vain tarjolla.

Nettiin kyydit.net sivustolle loin jo profiilin ja ilmoituksen, mutta 2-pyörä harrastajana, voi löytyä kyyti myös tämän foorumin kautta joskus.

Härmässä minulla on Mobilisti harrastaja ystävät ja kaikki live kontaktit samojen harrastusten parissa. Juuri niiden takia sinne yritän päästä mainitusti.

33v olen ja mopo mp pienkone hommia tehnyt harrastuksena ja työnäni vikat 18-vuotta. Autoa en omista ja suku apu on suppea täällä missä asun, omillaan pärjäävänä pitää siis aika lailla olla.

Kimppakyydin suovalle pystyn maksamaan jotain pientä bensaraha korvausta jos tarvis, tai Vastavuoroisen apuna korvaamaan. Ja aina kyyti lahjoituksena otetaan vastaan ilomielin, jääpä silloin paremmin rahaa ruokaan.

Elämäni olen pyhittänyt 2-pyörä ja Pienkone hommiin ja niiden parissa muiden auttamiseen, joten olen DownShiftannut jo ajat sitten ja lopettanut Työssäkäynnin kun selkä alkoi reistata.

Kuten monella muullakin, on talous tiukalla, eikä ole varaa oman auton ylläpitoon jne kuluihin nyky Suomessa työttömänä, vanhat käypäset autothan sentään ovat jo halpoja itsessään...

Profiili selostuksena kerrottakoon, että harrastan mopo hommien oheella 80 ja 90-luvun Pelikone juttuja, elektroniikan korjausta ym Nörtti hommia. Kirpputoreja kierrän aina kun voin. Mobilisti ja Vanhat koneet lehdet ovat suosikkejani kaupan hyllyllä luettaessa. Netissä ollessani, pääasiassa vietän aikani UK pohjaisilla mopo foorumeilla, tai Saksa Italia. eBay kauppoja selailen.

s-posti tavoittaa parhaiten ja selviten. cagiva4ever@yahoo.com

T.ojatalo

a private Cagiva/Cagiva Group collector-enthusiast since 1997.