Niin olen ymmärtäny että hinnat on noussu joskus paljon kun huutokaupoissa ollu

ostin se mun kohtuu hinnalla projektina toki jonka oli maalattu mustaksi ja oli korkeat laidat, mutta sehän on kesäks jo alkuperäiskunnossa jos kiinnostusta vain riittää

mulla on kaikki osat paitsi nokian eturenkaita mikä haetaan edelleen ja sitten runkokoppa puuttui mutta mulla on semmonen projektikuntoinen koppa mikä mä löysin ruotsista jonka kaipaa vähän kunnostusta. Jos semmosia löytyisi jostain niin ehä kiinnostais. Olen kahtonu tuo nettimoto ilmoitus ja tuo mopo ei ole 70luvulta eikä täysin alkuperäinen mun mielestäni

mutta ei se tyhmä jonka pyytää vain se jonka maksaa

runko on näissä sama niinkuin ruotsin nmv packy siks löytyy jotkut osat ruotsistakin. Ois kiva kuulla jonkun tarina jonka ollu esim. töissä sillon soliferilla kun nämä tehtiin. Tekikö ne vain vuosia 83-84 niitä? Joskus tullu bongatu myös "87oja" mutta onko ne otettu vasta silloin käyttöön. Paljon osia on niillä samoja mikä käytettin monella muillakin suomimopoja siks löytyy aika hyvin osa osista. Löytyykö rekisteri jossain museokatsastetuista mopoista mistä näkis että onko tehty tavaramoposta museoksi?