Kirjoittaja Aihe: Stihl MS 200  (Luettu 16774 kertaa)

Syyskuu 23, 2013, 12:51:24 ip
Vastaus #15

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Risto mainitsi parhaaksi raivuriksi Husse 244R. Olen aloittelija noissa raivaushommissa. Mulla Shill 450 olen ollut tyytyväinen. Olen kuullut et yksi asia  hussella on parempaa kuin stiilillä. Huseen liivit paremmat kuin stiiliilä. Onko näin, onko jollain kokemusta, ovatko niin paljon paremmat että kannattako hankkia sellaiset?

Hessu

Syyskuu 23, 2013, 18:59:28 ip
Vastaus #16

Lassi Sirainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Stihlistä puheenollen jos jonkun kätköissä on 07-malli 60-luvulta olisin kiinnostunut siitä. Noin kolmekymmentä vuotta sitten tuli annettua isävai
http://www.bigdmc.com/stihl07.JPG
naan ensimmäinen saha jollekin senaikuiselle kaverille. Nyt olisi sille paikka Rantasalmen Haukivedellä Paakinsaaren mökin hirsiseinällä.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 23, 2013, 20:41:06 ip kirjoittanut Lassi Sirainen »

Syyskuu 23, 2013, 21:33:44 ip
Vastaus #17

Risto Saastamoinen

• Vieras
Moikka

Risto mainitsi parhaaksi raivuriksi Husse 244R. Olen aloittelija noissa raivaushommissa. Mulla Shill 450 olen ollut tyytyväinen. Olen kuullut et yksi asia  hussella on parempaa kuin stiilillä. Huseen liivit paremmat kuin stiiliilä. Onko näin, onko jollain kokemusta, ovatko niin paljon paremmat että kannattako hankkia sellaiset?

Hessu

Mulla on tällä hetkellä raivureina Partner ja Echo ammattimalli, ja ne uudet Husqvarnan valjaat. Jotka on varmasti hyvät, parhaiksi en sano mutta hyvät ne ainakin on.

Syyskuu 24, 2013, 13:18:48 ip
Vastaus #18

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka Risto

Kävin aamulla Metsolassa. Kundi sanoi et tuotakaisin ja perustele miksi Huskin valjaat eivät ole hyvät saat rahat takaisin ja tarjoan kahvit. Vanhaa lammashakaa raivaten liivejä kokeillen. En saanut Metsolasta kahveja täytyi keitää itse kotona. Ovat helvetin hyvät. Kaikkihan tietävät mikä on hyvän ja helvetin hyvän ero?

Hessu

Syyskuu 24, 2013, 14:56:49 ip
Vastaus #19

Risto Saastamoinen

• Vieras
Joo, en tiedä mikä on hyvän ja helvetin hyvän ero. Sen sijaan tiedän nyt, mikä on kipeän ja helvetin kipeän ero. Huomenna osastolle, raivaushommat on minun osalta ohi, lopullisesti. Harmittaa. Sahat ruostuu kiinni.

Syyskuu 24, 2013, 16:07:56 ip
Vastaus #20

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka Risto

Elän kanssasi tilanteessa koska kolme vuotta sitte ennen leikkausta tiesin noi kiputilan erimuodot. Sallinet kuitenkin hyvän ja helvetin hyvän eron. Jussi Kallelta"letko käynyt vieraissa?" Kalle "joo".Jussi "hyvä".Jussi"tiettäkö Vaimosi?".Kalle "ei". Jussi"no se on helvetin hyvä"

Hessu